رویداد های صنعت کامپیوتر – قسمت دوم

همانطور که در این مقاله خواندید امروزه به دلیل گسترش روز افزون تکنولوژی و ابزارهای مرتبط با آن و همچنین بازی های ویدئویی،  رویداد ها و نمایشگاه های زیادی برای ارائه تکنولوژی به مردم پدید آمده اند .

در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از این نمایشگاه ها به اسم MWC  بپردازیم.

کنگره جهانی موبایل یا  Mobile World Congress) MWC)، گردهمایی سالانه برای صنعت تلفن همراه و صنایع وابسته  می باشد  که توسط GSMA سازماندهی شده، و در بارسلونای اسپانیا، مرکز دنیای تلفن همراه برگزار می شود. این نمایشگاه مکانی برای رونمایی از گوشی‌ها، تبلت‌ها و فناوری‌های جدید حوزه موبایل به حساب می‌آید.

GSMA در تمام طول سال برای برنامه ریزی این نمایشگاه در سطح جهانی اقدامی را انجام می دهد، برنامه هایی را برای اهدای اهدای جوایز تنظیم میکند و فرصت های شبکه سازی برجسته ای را هر سال در این کنگره ایجاد می کند. در این کنفرانس که بیش از ۹۴،۰۰۰ نفر در آن شرکت می کنند  ،یک تجربه بی نظیر  رخ می دهد به طوری که شرکت کنندگان آن گفته اند که آنها می توانند بارها و بارها در مورد آن به بحث و گفت و گو در مورد آن بپردازند و تجربه ی چهار روزه آن با تجربه ی به دست آمده از  یک ماه از جلسات شرکت های تولید کننده و یا در یک سال  سفر برابری می کند.

شایان ذکر است که اکثر برند های مطرح دنیا در زمینه موبایل نظیر Apple , samsumg , htc , LG , Huawi و…   محصولات جدید هر سالاله در این نمایشگاه ارائه می کنند.

اگرعلاقه مند به اخبار حوزه موبایل هستید با پیگیری اخبار این کنفرانس تقریبا می توانید مطمئن باشید که در این حوزه خبری را از دست نمی دهید همچنین وب سایت GSMA امکان ثبت ایمیل و مشترک شدن برای آگاه شدن به موقع از رویداد های این نمایشگاه را فراهم کرده است.

نوشته رویداد های صنعت کامپیوتر – قسمت دوم اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses