نسخه جدید Instagram برای ویندوز فون

نسخه جدید Instagram برای ویندوز فون

اگر شما از کاربران ویندوز فون ۱۰ هستید خبری خوش برایتان داریم ،نسخه جدید Instagram برای ویندوز فون منتشر شد که برنامه ای بسیار محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها است.اینستاگرام برنامه خود را به نسخه ۸٫۰٫۰٫۰ به روز رسانی کرد و در این بروز رسانی رابط کاربری (UI) را تغییر کرده است و در حال حاضر رابط کاربری جدید در برنامه منطبق بر طراحی سیاه و سفید ، روشن است که بر روی نسخه های iOS و آندروید این برنامه است همچنین بالاخره اینستاگرام لوگوی جدیدش را به ویندوز موبایل ۱۰ نیز آورد.

اینستاگرام و ویندوز فون

اینستاگرام هم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون عضو فعال دارد که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک به قیمت حدود ۱ میلیارد دلار خریداری شد. تا کنون، اینستاگرام بر روی استور ویندوز فون حضور نداشته اما به منظور تحت فشار قرار دادن توسعه دهندگان اینستاگرام برای ایجاد یک برنامه در ویندوز فون، نوکیا یک برنامه به نام ۲InstaWithLove # که یک برنامه عمومی برای رساندن صدای کاربران ویندوز فون به اینستاگرام بود منتشر کرد. این برنامه یک عکس از کاربر می گرفت سپس، هشتگ ۲InstaWithLove # بر روی آن اعمال می شود و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر میکرد.این ایده در آن زمان ایجاد شد که به توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام نشان دهد که مقدار زیادی از کاربران ویندوز فون منتظر اینستاگرام برای ویندوز فون هستند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ هنگامی که سعی می کرد تا کاربران را متقاعد کند که به ویندوز فون مهاجرت کنند اعلام کرد که در استور ویندوز فون برنامه اینستاگرم ارائه شده متاسفانه، این حرف شوخی ماه آوریل بود اما این شوخی در اوایل سال جاری بود که به واقعیت پیوست و اینستاگرام در نهایت در نسخه بتا برای ویندوز فون ۱۰ عرضه کرد.اما در حال حاضر، اینستاگرام فقط برای ویندوز فون ۱۰ در دسترس است و کاربران نسخه های قدیمی تر به این برنامه دسترسی ندارند.اینستاگرام برای ویندوز فون ۱۰ درست مثل نسخه های iOS و آندروید به نظر می رسد.شما می توانید به فروشگاه ویندوز سر بزنید و مطمئن شوید که شما از نسخه به روز شده استفاده میکنید و یا اینجا را کلیک کرده و برنامه خود را به روز کنید. تصاویر  زیر  شما را با  UI جدید آشنا میکند.

Instagrams-update-on-Windows-10-Mobile

نوشته نسخه جدید Instagram برای ویندوز فون اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses