Instagram از لوگو جدید رونمایی کرد

Instagram از لوگو جدید رونمایی کرد

ما میدانستیم که اینستاگرام در حال کار بر روی طراحی رابط کاربری (UI) به روز شده و جدید که چیزی مدرن تر و ساده تر است اما اینستاگرام ما را تعجب زده کرد! بله بالاخره Instagram از لوگو جدید رونمایی کرد.

یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک است که در این حالت تصاویر در اندازه ۶۴۰ در ۶۴۰ پیکسل به اشتراک گذاشته می شوند.فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد.در سال ۲۰۱۳ اینستاگرام ۲۳٪ رشد کرد در حالی که فیس بوک بعنوان کمپانی مادر تنها ۳٪ رشد را تجربه کرد. در آوریل سال ۲۰۱۶ اینستاگرام اجازه داد تا فیلم هایی تا زمان یک دقیقه هم در آن آپلود شود. تا پیش از این، مدت زمان فیلم ها می توانست نهایتاً ۱۵ ثانیه باشد.

طراحی لوگو

اینستاگرام لوگوی جدید خود را امروز همراه با ویدئویی جالب که خلاصه ای از فرایند طراحیه آیکون جدید است معرفی کرد. لوگوی نهایی یک نسخه ساده شده از تصویر دوربین است که چهار هاله رنگی که همانند طلوع آفتاب است با یکدیگر ترکیب شده و آرم جدید Instagram را تشکیل میدهد.از این به بعد این لوگو برای نمایش اینستاگرام در ios ,android ,windows phone و سایت رسمی اینستاگرام استفاده می شود.

اینستاگرام آرم جدید خود را به ۳ روش : طرح لوگو (شبکه ای از عکس)، بومرنگ (GIF) و Hyperlapse (گذشت زمان) به نمایش گذاشته است . طرح آیکون به نظر مانند یک لوگو ساده می رسد اما در ویدئو ما شاهد طراحی حرفه ای لوگو بودیم اما نماد نهایی کمی بیش از حد برای سلیقه های ما ساده بود.اما لوگو رنگی، خود در محیط برنامه بسیار جلوه نمایی میکند به دلیل اینکه طراحی های جدید سیاه و سفید است و لوگو رنگی بسیار نمایان میشود.این طراحی در واقع بسیار مناسب است زیرا که تمرکز کاربر را بر روی محتوای تصویر قرار میدهد.اکنون نسخه های جدید این برنامه در حال معرفی هستند.

نسخه جدید اینستاگرام هم اکنون برای IOS همچنین برای کاربران آندروید در دسترس بوده و به تازگی برای ویندوز فون ۱۰ منتشر شده.

نوشته Instagram از لوگو جدید رونمایی کرد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses