آپدیت جدید WhatsApp ، چه امکاناتی اضافه شده است؟

WhatsApp بزرگترین اپ پیام رسان در دنیا یکسری قابلت های جدید در آخرین آپدیت خود معرفی کرده است که می تواند استفاده از این اپ را تسهیل کند.

تغییرات عملکردی ایجاد شده نسبتا بزرگ بوده و بعضی مشکلات اعصاب خردکن را مرتفع کرده است.

شاید کاربردی ترین تغییر عملکرد جدید به اشتراک گذاری عکس ها است. دیگر کاربر محدود به آلبوم عکس نبوده و می توانند عکس های ذخیره شده بر روی پلتفرم هایی نظیر Dropbox و Google Drive و Microsoft OneDrive را نیزاز داخل خود اپ به اشتراک گذارند. البته این قضیه منوط به این است که نرم افزار های آن پلتفرم ها هم  بر روی گوشی آنها نصب شده باشد.

حالا دیگر در WhatsApp شما می توانید اسناد و فایل ها را نیز به اشتراک بگذارید. این امکان، دیگر شما را از دردسر های ارسال ایمیل نجات داده و از سوی دیگر امکان رقابت WhatsApp در این زمینه با دیگر پیام رسان هایی که این امکان را هم اکنون دارند فراهم می کند. همانند عکس امکان ارسال فایل های ذخیره شده بر روی پلتفرم هایی نظیر Dropbox و Google Drive و Microsoft OneDrive نیز وجود دارد.

بخش ویدئو هم پیشرفت کرده است. حالا شما می توانید هنگام پخش ویدئو زوم کرده و با دقت بیشتری تصویر را مشاهده کنید.

همچنین تعدادی تصویر پس زمینه با رنگ ثابت نیز وجود دارند اگر می خواهد ظاهر اپ ساده باشد. هم چنین اشکال فنی که سبب می شد WhatsApp در iPhone ها فضای زیادی از فضای ذخیره اطلاعات را استفاده کند نیز برطرف شده است.

این قابلیت ها هم بر روی WhatsApp اندروید و هم بر روی وانس های iPhone  در دسترسس هستند و در آپدیت ۲٫۱۲٫۱۵ وجود دارند.

خبری نیز در هفته گذشته منتشر کردیم مبنی بر اینکه احتمال دارد که نسخه دسکتاپ WhatsApp هم ارائه شود که بعد از انتشار مقاله به طور رسمی منتشر شد.

باید دید که آیا با ارائه نسخه دسکتاپ WhatsApp و آچدیت های منتشر شده برای نسخه اندروید و iPhone آن، آِا کاربران ایرانی هم به خیل کاربران بزرگترین پیام رسان دنیا می پیوندند یا خیر؟

شما کدامیک را ترجیح می دهید؟ WhatsApp؟ Telegram؟ یا ……
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته آپدیت جدید WhatsApp ، چه امکاناتی اضافه شده است؟ اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses