مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های Chrome (قسمت اول)

مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های Chrome (قسمت اول)

در تنظیمات گوگل کروم گزینه های بسیار محدودی برای مدیریت تب ها وجود دارد و به شما کنترل کامل بر روی تمام تب های خود را نمی دهد.اگر می خواهید کنترل کامل بر تب های کروم داشته باشید، شما میتوانید از افزونه های کروم استفاده کنید. در ادامه مطلب میخواهیم مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های Chrome (قسمت اول) را بررسی می کنیم.

۱٫ Tabli

Tabli یک افزونه بسیار ساده برای کروم است که به شما تمام تب های باز فعلی خود را در یک لیست نشان می دهد شما با کلیک کردن روی دکمه پسوند میتوانید تب هایی در تمام پنجره ها باز هستند را مشاهده کنید حتی شما می توانید تب ها را ذخیره کرده تا در وقت دیگری از آن ها استفاده کنید.

۲٫ TooManyTabs

شما می توانید بگویند که TooManyTabs یک نسخه بهبود یافته از Tabli است.زمانی که  شما بر روی ایکون افزونه TooManyTabs کلیک کنید یک پنجره با واسط کاربری رنگارنگی مواجه میشوید که در آن میتوانید یک پیش نمایش از تمام تب های باز خود مشاهده کنید.تب های شما به صورت مربع های ۵*۵ نمایش داده میشود و پیدا کردن صفحه مورد نظر بسیار راحت است همچنین شما میتوانید برای یافتن تب مورد نظر از گزینه جستجو استفاده کنید به علاوه این افزونه تب های شما را در گوگل درایو ذخیره میکند یا فایل HTML آن را تهیه میکند تا هر وقت خواستید صفحه ها را مشاهده کنید.

۳٫ The Great Suspender

افزونه هایی که در بالا بررسی کردیم ، همه کارهای مفیدی انجام می دهند و تب ها را از درهم و برهمی در می آورند.اما The Great Suspender در مدیریت تب ها به جای دسترسی به تب مورد نظر بر روی تب های بدون استفاده تمرکز کرده.این کار بسیار ساده است؛ فقط تب های بدون استفاده پس از یک زمان مشخص (۲۰ ثانیه – ۳ روز) را به حالت تعلیق در آورده و تمام منابع تب را آزاد میکند. شما به راحتی می توانید تب های تعلیق شده را با کلیک بر روی وسط صفحه دوباره بارگذاری کنید در حال حرکت به تب و یا کلیک کردن در وسط بازگرداند. شما همچنین می توانید با استفاده از کلید میانبر و دکمه منو که تب های بدون استفاده خود را در یک صفحه نمایش میدهد معلق کنید.

شما میتوانید با افزونه های گوگل کروم وبگردی را برای خود به یک کار شیرین تبدیل کنید.منتظر قسمت بعد باشید تا با افزونه های بیشتر آشنا شوید.

نوشته مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های Chrome (قسمت اول) اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses