PS4 بر روی رایانه؟؟؟؟؟

قابلیت remote play برای PS4 هم توسط سونی عرضه شد.

اگر شما کاربر PC یا Mac هستید، می توانید از قابلیت های آپدیت ورژن ۳٫۵ این نرم افزار استفاده کرده تا تصویر بازی را از کنسول بر روی مانیتور رایانه تان نمایش دهید.

به این ترتیب اگر فرد دیگری از تلویزیون استفاده می کند شما می توانید از طریق لپ تاپ تان به بازی کردن با PS4 ادامه دهید.

البته ناگفته نماند که ابتدا نیاز است که رایانه شما حداقل هایی را داشته باشد.

اولین آنها دارا بودن ویندوز ۸٫۱ یا ویندوز ۱۰ به بعد (که فعلا  بعدی وجود ندارد ) برای کاربران PC و برای کاربران Mac داشتن OS X 10.10  یا ۱۰٫۱۱ می باشد.

از لحاظ سخت افزاری هم داشتن پردازنده ۲٫۷۶GHZ Intel Core i5-560M یا قوی تر و حافظه RAM حداقل ۲GB حداقل های لازم برای اجرای این برنامه هستند.

بعد از تمام اینها نیاز است که شما برنامه Remote Play  را نصب کنید. همچنین به یاد داشته باشید که در PS4 نیز این قابلیت را فعال کنید.

این نرم افزار از شبکه اینترنت خانگی شما استفاده می کند. در هر حال PS4 کیفیت تصاویر را متناسب با سرعت انتقال اطلاعات تنظیم خواهد کرد.

بعد از طی تمام این مراحل شما می توانید دسته DualShock 4 خود را به رایانه تان متصل کنید و از بازی PS4 این بار بر روی رایانه تان لذت ببرید.

البته این قابلیت در گذشته نیز وجود داشت ولی تنها برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، و کنسول های بازی قابل حمل کمپانی Sony  مثل PS Vita استفاده از آن امکانپذیر بود.

در ویندوز ۱۰، اپ Xbox همین قابلییت را برای کنسول Xbox One فراهم می کند.
با اضافه شدن این قابلیت به امکانات PS4 حالا می تواند در این عرصه نیز با Xbox One رقابت کند. این خود سبب داغتر شدن رقابت این دو کنسول محبوب برای جلب توجه کاربران خواهد شد.

به نظر شما کدامیک بهتر است؟ Xbox One یا PS4؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

نوشته PS4 بر روی رایانه؟؟؟؟؟ اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses