مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های کروم (قسمت آخر)

مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های کروم (قسمت آخر)

در قسمت قبل به چند مورد بسیار کاربردی برای مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های کروم پرداختیم شما با استفاده از این افزونه ها زمان خود را مدیریت کرده و همچنین سرعت کارهایتان نیز افزایش میابد در این قسمت هم همراه ما باشید تا با افزونه های بیشتری اشنا شوید.

۴٫ Tab Manager

Tab Manager  یکی از افزونه های ساده که شما می توانید برای مدیریت تب ها کروم از آن استفاده است. این افزونه با نمایش وب سایت های باز از طریق نماد وب سایت ها،  شما می توانید بر روی موارد دلخواه کلیک کنید برای به تب مربوطه بروید. با این حال، شما می توانید با یک ستون عمودی که در گوشه مرورگر به نمایش در میآید به تمام عناوین تب های باز دسترسی داشته باشید یا آنها را تغییر دهید.همچنین دکمه های دسترسی سریع که به شما اجازه انجام کارهایی مانند پین کردن برگه ها، و حتی به وجود آوردن پنجره جدید میدهد. در نهایت، می توان در نوار جستجو برای پیدا کردن هر تب ، صفحه مورد نظر را سرچ کنید.

دانلود

۵٫ Session Buddy

یکی از افزونه های قوی مدیریت تب کروم است که رابط کاربری بسیار خوبی نیز دارد.به طور مداوم مرورگر شما را نظارت میکند و به شما اجازه ذخیره یا بازیابی آنها را با یک کلیک میدهد. اطلاعات تب ها را می توان در بسیاری از فرمت، مانند JSON، HTML، CSV  ذخیره کرد.گزینه افزایش سرعت نیز وجود دارد و شما می توانید همه چیز را از نامهای تب ها تا پیکر بندی صفحات تغییر دهید و ذخیره کنید. همچنین ویژگی هایی مثل توانایی برای پنهان کردن ، تب های تکراری، و میانبرهای صفحه کلید وجود دارد.

دانلود

۶٫ OneTab

مهم نیست که چگونه چند تب در Google Chrome شما باز میشود، با یک کلیک در افزونه OneTab آنها را در مرورگر درست کنید.اساسا، این افزونه با تبدیل همه تب های باز در Chrome به یک لیست در جایی که می توان آنها را بر اساس زمان دسته بندی یا حتی بازیابی کرد.از این رو، OneTab به سرعت حافظه اشغال شده توسط کروم (تب) را آزاد میکند.همچنین یک گروه از تب ها را می توان ذخیره یا دوباره بارگذاری کرد شما همچنین می توانید با استفاده از گزینه های مشخص اینکلود یا حذف تب خاص (یا به عنوان مثال پین) در OneTab تب های خود را مدیریت کنید.

دانلود

با سپاس از همراهی شما

نوشته مدیریت تب ها با استفاده از افزونه های کروم (قسمت آخر) اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses