سرویس Skype در اپ های اندروید و iOS شرکت های تجاری

مایکروسافت قصد دارد سرویس Skype را برای استفاده شرکت های تجاری در اختیار شان قرار دهد. پنجشنبه ، مایکروسافت بسته توسعه نرم افزاری تجاری برای Skype یا Skype for Business SDK را راه اندازی کرد، ابزاری که به توسعه دهندگان iOS و اندروید این امکان را می دهد تا قابلیت های پیام رسانی ، تماس صوتی و تصویری سرویس Skype را در اپ هایشان به کار بگیرند. از این طریق سرویس Skype عملکردهای ارتباطی درون اپ را انجام داده و توسعه دهندگان می توانند بر روی طراحی و ساخت ویژگی های منحصر بفرد اپ هایشان تمرکز کنند.

مشتریان بسته توسعه نرم افزاری تجاری Skype  می توانند به استفاده از زیر ساخت های فعلی شان نظیر ، Skype for Business Server یا Skype for Business Online – بسته به اینکه شرکت ارتباطات یکپارچه را روی سرورهای خود به کار گرفته یا بر Microsoft’s cloud تکیه دارند- ادامه دهند.

به هر حال، در دوره پیش نمایش این بسته توسعه نرم افزاری ، تمرکز بر روی عملکرد “مشاور از راه دور” است. منظور، بنگاه های تجاری هستند که می خواهند از راه دور با مشتریانش از طریق موبایل یا تبلت آنها با چت یا تماس صوتی و یا تصویری تعامل داشته باشند.

نمونه ای از این عملکرد را در کنفرانس Microsoft’s Build 2016  مشاهده کردیم، زمانی که شرکت ، اپ سلامتی یا telehealth تولید شده توسط MDLIVE را به نمایش گذاشت. در این اپ دکترها از طریق تماس های تصویری به بیماران توصیه های پزشکی ارائه می کردند. همچنین می توانستند مدارک پزشکی بیمار را مشاهده کنند. در همین حال بیمار نیز می توانست نسبت به ثبت و برنامه ریزی برای ملاقات مجازی با دکترش اقدام، و به صورت زنده و انلاین در اگ در زمان تعیین شده با آنها تماس از طریق چت یا … برقرار کند.

الیته علاوه بر مرافبت های پزشکی می توان در زمینه هایی نظیر ، مشاوره های مالی، خدمات مشتریان و بسیاری کاربردهای تجاری دیگر نیز از این قابلیت مشاوره از راه دور استفاده کرد.

بر طبق اعلام مایکروسافت، شرکت هایی که لایسنس برای Skype for Business Server یا برای Skype for Business Online تهیه کرده اند نیازی یه پرداخت هزینه ای اضافی دیگری برای استفاده از بسته های توسعه ی نرم افزاری ندارند.

شما چقدر از سرویس Skype یا سرویس های مشابه استفاده می کنید؟

مهمترین کاربرد آنها برای شما چیست؟

منتظر نظرات شما هستیم.

نوشته سرویس Skype در اپ های اندروید و iOS شرکت های تجاری اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses