چند دلیل برتری ویندوز ۱۰ موبایل بر اندروید (قسمت آخر)

چند دلیل برتری ویندوز ۱۰ موبایل بر اندروید (قسمت آخر)

در قسمت قبلی این مقاله به چند دلیل برتری ویندوز ۱۰ موبایل بر اندروید پرداختیم با ما در این قسمت همراه باشید تا دلایل بیشتری را به شما بگوییم.

۵٫  Security

“open-source” بودن آندروید همواره به عنوان یکی از بزرگترین مزایای آن در نظر گرفته شده است. و این ویژگی آن را قادر می سازد تا به راحتی قابل اصلاح باشد، با استفاده از آن، میتوان تعداد زیادی از رام های سفارشی شده را ساخت و هم اکنون هر شرکت رابط کاربری خاص خود را دارد.با این حال، این ویژگی باعث میشود امنیت دستگاه های اندرویدی پایین بیاید و به طور معمول با مسائلی مانند برنامه های مخرب، و اشکالات امنیتی مانند Stagefright روبه رو هستند. اما ویندوز ۱۰ موبایل، که closed source است با این مشکلات روبه رو نیست به علاوه همراه با ویژگی های امنیتی و مقاومت در برابر نرم افزارهای مخرب همراه است.

۶٫ Superior On-screen Keyboard

صرف نظر از سیستم عامل تلفن همراهی که استفاده می کنید، صفحه کلید لمسی بر روی تلفن شما (تقریبا) همیشه با روش استانداردی طراحی شده اند.اما صفحه کلید لمسی در ویندوز ۱۰ موبایل استثنایی است، و از نسخه های قبلی بهتر شده. در واقع “Word Flow” در صفحه کلید در ویندوز فون ۸٫۱  دارای رکورد جهانی گینس برای سریعترین تایپ است(تا زمانی که این رکورد توسط صفحه کلید Fleksy کمی کمتر شد).صفحه کلید لمسی ویندوز ۱۰ موبایل شامل تمام ویژگی های یک صفحه کلید عالی است از ویژگی های قبلی و مسائل جدید مانند فرمان صوتی، حالت یک دست برای فبلت، و حتی یک اشاره گر که کیبورد را  مکان دقیقی که شما بخواهید میبرد همچنین اخیرا مایکروسافت با تصاحب SwiftKey به همه اثبات کرد که در این زمینه بهترین است و بهترین باقی میماند.

۷٫ Extensive Manual Controls For Camera

دوربین گوشی های هوشمند روز به روز بهتر از قبل شده و تصویر را با کیفیت عالی ارائه میدهند طوری که  قابل مقایسه (یا حتی بیشتر) با دوربین های دیجیتال هستند. اگر شما از یکی از گوشی های هوشمند ویندوز ۱۰ استفاده میکنید شما عاشق دوربین و کنترل کامل دستی دوربین خود میشوید که به طور پیش فرض در نرم افزار دوربین ویندوز ۱۰ قرار گرفته است.از ISO گرفته تا فوکوس و از تعادل نور سفید تا سرعت شاتر، همه چیز را می توان از طریق چند نوار مجازی که در مقابل دکمه شات در برنامه تنظیم کنید. از سوی دیگر، اگر شما می خواهید به چنین قابلیتی در آندروید دسترسی داشته باشید، احتمالا مجبور به استفاده از یکی از بسیاری از برنامه های دوربین که اغلب پولی هستند استفاده کنید.

۸٫ Lesser OS Fragmentation

سیستم عامل محبوب بودن مثل آندروید،که روی میلیونها دستگاه اجرا میشودو انواع مختلف آن در حال گسترش است و دارای تولید کنندگان زیادی است.این بدان معنی است که تعداد زیادی از دستگاه های اجرا کننده نسخه های مختلف (به طور کلی قدیمی تر) از اندروید را شامل میشود،که حتی برخی از آنها هرگز حتی یک به روز رسانی نیز دریافت نکرده اند.طبق آمار منتشر شده توسط گوگل، آخرین نسخه اندروید Marshmallow،  فقط در ۲٫۳٪ از مجموع دستگاه های آندروید در حال اجرا است تا این زمان است.تکه تکه شدن سیستم عامل یک مسئله جدی است، به خصوص برای دستگاه هایی که در حال اجرا نسخه های قدیمی تر آندروید هستند هرگز هیچ آپدیت امنیتی را دریافت نکرده اند. از سوی دیگر، دستگاه های در حال اجرا ویندوز ۱۰ موبایل (و یا حتی نسخه های قدیمی تر آن) از ۲۴-۳۶ ماه پشتیبانی برای به روز رسانی امنیتی بر خوردارند.

۹٫ Cumulative Updates

ویندوز ۱۰ موبایل کاملا متفاوت است. به یک جمله، سیستم عاملی است که “دائما در حال تحول”  است. به این ترتیب برای تمام مدل ها ویندوز ۱۰ موبایل شد، و رفع اشکال، بسته های امنیتی، و ویژگی های جدید را در پی داشت.مایکروسافت نه تنها تضمین میکند که اپدیت های ویندوز را برای تمام دستگاه ها منتشر میکند بلکه ویژگی های جدید به سرعت در دسترس قرار میگیرد.آپدیت های ویندوز ۱۰ به طور جمعی منتشر میشود و دیگر نیازی به صبر برای دریافت ویندوز ۱۰ بر روی دستگاه خودتان نیست.

ما چند دلیل برتری ویندوز فون را برای شما بیان کردیم حالا نوبت شماست که تصمیم بگیرید به ویندوزفون خواهید آمد یا اندروید را ترجیح میدهید؟ ما را در بخش نظرات همراه کنید.

نوشته چند دلیل برتری ویندوز ۱۰ موبایل بر اندروید (قسمت آخر) اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses