رویداد های صنعت کامپیوتر – قسمت سوم

همانطور که در  قسمت های قبل ( این مقاله  و این مقاله )خواندید امروزه به دلیل گسترش روز افزون تکنولوژی و ابزارهای مرتبط با آن و همچنین بازی های ویدئویی،  رویداد ها و نمایشگاه های زیادی برای ارائه تکنولوژی به مردم پدید آمده اند .

در این قسمت به معرفی کنفرانس WWDC خواهیم پرداخت.

برای دوستداران اپل این روزها، روزهای مهمی است زیرا تا چند روز دیگر کنفرانس WWDC 2016 برگزار خواهد شد. این کنفرانس هیجان انگیزترین اتفاق امسال است که بر روی آن بسیار تمرکز شده است و قرار است روزدوشنبه ۲۴ خرداد این کنفرانس برگزار گردد. سال گذشته در کنفرانس WWDC اپل به معرفی iOS  و iCloud پرداخت اما امسال برنامه های بیشتری را مد نظر دارد. امسال علاوه بر نرم افزار، بخش سخت افزاری به این کنفرانس افزوده شده است به همین خاطر کنفرانس امسال را کنفرانسی ویژه می دانند.

WWDC  مخفف World Wide Developers Conference  می باشد. در این کنفرانس ۵ روزه ، برنامه نویسان از تمامی نقاط جهان ، با ویژگی های iOS و OS X آشنایی پیدا خواهند کرد. برای آنان امکاناتی ایجاد می گردد تا بتوانند اپلیکیشن هایی فوق العاده را توسعه بدهند. در کنفرانس WWDC شاهد ۱۰۰ جلسه فنی با حضور هزاران متخصص سیستم عامل iOS و OS X خواهیم بود که تعداد بسیاری از این جلسات به صورت عملی و در کارگاه های آموزشی انجام خواهند گرفت. مانند همیشه و به عنوان یکی از برنامه های همیشگی کنفرانس های WWDC ، برجسته ترین اپلیکیشن های اپ استور و مک اپ استور به نمایش گذاشته می شوند.

همانند روال هر ساله اپل در برگزاری رویداد مورد اشاره، بلیط‌های WWDC امسال نیز از طریق سیستم قرعه‌کشی و به صورت شانسی به دست علاقمندان خواهد رسید. توسعه‌دهندگان می‌توانستند شانس خود را برای خرید بلیط از طریقاین لینک آزمایش کنند. در هر صورت اگر از جمله افرادی باشید که برای خرید بلیط انتخاب شده‌اید، باید مبلغ ۱۵۹۹ دلار برای آن پرداخت کنید. اما در صورتی که اطلاعیه‌ای رسمی مبنی بر  برنده شدن بلیط برایتان ارسال نشده باشد نمی‌توانید بلیط یاد شده را خریداری کنید. طبق برنامه، اپل با تمامی افرادی که در این قرعه‌کشی برنده شده بودند از روز ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) تماس گرفته است.

نکته جالب در این کفرانس اینجاست که برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، اجتماع همیشگی در پارک Yerba Buena در طی مراسم WWDC نخواهد بود؛ اما در عوض این بخش در سالن بیل گارهام برگزار می‌شود. هر سال اپل برای جشن گرفتن موفقیت‌ها پس از کنفرانس مورد بحث، تجمع یاد شده را به همراهی توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند.

اپل عنوان کرده که در این کنفراس قرار است مطالبی در حوزه iOS، OS X، whatchOS و tvOS  گفته شوند.

باید منتظر ماند و شاهد سرویس های معرفی شده در این کنفرانس بود.

نوشته رویداد های صنعت کامپیوتر – قسمت سوم اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses