ماینکرافت در حال راه اندازی برای گیمرهای چینی

ماینکرافت در حال راه اندازی برای گیمرهای چینی

ماینکرافت در حال راه اندازی برای گیمرهای چینی است. امروز توسعه دهنده ماینکرفت Mojang  اعلام کرد که  به زودی یک نسخه جدید از بازی Minecraft را به طور خاص برای علاقه مندان به بازی در چین طراحی و ایجاد می کند. استودیو ساخت با شرکت های اینترنتی چینی مثل NetEase که در اجرا و توسعه بازی های بزرگ غربی در چین نقش داشته. مایکروسافت با این شرکت یک قرار داد ۵ ساله برای مجوز برای نسخه های موبایل و کامپیوتر Minecraft امضاء کرده. همچنین Jonas Martensson موسس استودیو Mojang می گوید ” ما همیشه بسیار مشتاق بودیم تا Minecraft را برای کاربران بیشتری در سراسر دنیا عرضه کنیم ، همچنین گسترش کاربران به ما یک دیدگاه نو در بازیمان به ما می دهد. ”

ماینکرفت موفق به دریافت ۵ جایزه از کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال ۲۰۱۱ شد: جایزه نوآوری، بهترین بازی قابل دانلود، و همچنین برنده بهترین بازی جدید از بخش انتخاباتی توسعه دهندگان بازی و جایزه انتخابی حضار شد. این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally از فستیوال بازی‌های مستقل در ۲۰۱۱ نیز شد. ماینکرفت همچنین برنده جایزه اهرمک طلایی در بخش بهترین بازی قابل دانلود در سال ۲۰۱۲ شد. در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ حدود ۱۰ میلیون نسخه پی سی بازی به فروش رفت و در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از بازی در تمامی پلتفرم‌ها به فروش رسید.

Minecraft دنیای مجازی شما

هنوز هیچ حرفی درباره زمان راه اندازی بازی در چین زده نشده است و اینکه چه نوع تغییراتی در این بازی برای جامعه هدفی جدید ساخته شده است زده نشده. زمانی که نسخه چینی این بازی راه اندازی شود برای کامپیوتر و تلفن همراه در دسترس خواهد بود  به گفته سخنگوی مایکروسافت (یک نسخه از Minecraft در چین برای Xbox One در سال گذشته راه اندازی شد). مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ استودیو بازی سازی Mojang را به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار خرید. Minecraft هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن دارد و این بازی را تبدیل به یک پدیده محبوب کرده پدیده ای که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و به شما اجازه میدهد تا دنیای خود را بسازید و چیز های جدید اکتشاف کنید این بازی بدون هدف خاص و مرحله می باشد. Mojang در بازی سوپر ماریو برای Wii U با Nintendo همکاری کرده ، همین طور در بازی Minecraft نسخه واقعیت مجازی برای Gear VR. انتشار این بازی برای پرجمعیت ترین  کشور در جهان می تواند کمک بزرگی به گسترش بازی و محبوبیت آن کند. البته وقتی این بازی به بازار بیاید فرقی نمی کند که چینی باشید یا نه چون همه دوست دارند نسخه جدید و متفاوتی را از Minecraft تجربه کنند.

نوشته ماینکرافت در حال راه اندازی برای گیمرهای چینی اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses