همچنان باید منتظر نسخه کامل هالو ۵ برای ویندوز باشید

همچنان باید منتظر نسخه کامل هالو ۵  برای ویندوز باشید

مایکروسافت هنوز هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه کامل از بازی Halo 5 در ویندوز ۱۰ ندارد و همچنان باید منتظر نسخه کامل هالو ۵ برای ویندوز باشید . Halo 5: Guardians یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی اول شخص از مجموعه بازیهای هالو ست، و بوسیله استودیو مایکروسافت در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شد. بازی برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ سال ۲۰۱۳ به عنوان ادامه ای بر بازی هالو ۴ رونمایی شد. مایکروسافت یک بار دیگر تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه کامل از بازی ایکس باکس وان به نام Halo 5: Guardians برای ویندوز ۱۰ ندارد، و راه اندازی نقشه های بازی در آینده برای این سیستم عامل به این معنا نیست که فکر ما تغییر کرده . مایکروسافت در اوایل این هفته اعلام کرد که نسخه ای از بازی Halo 5 را به صورت رایگان برای ویندوز ۱۰ بعد از یک سال منتشر می کند . علاوه بر این به کاربران کامپیوتر اجازه می دهد تا نقشه ای تازه برای تیرانداز خود ایجاد کنند که می تواند بر روی Xbox One بازی شود، مایکروسافت همچنین تایید کرد که هر گونه نقشه ای در Halo 5 می توانید به صورت آنلاین در ویندوز ۱۰ با دوستانتان بازی کرد.

تمرکز بر روی Halo Wars 2

با این حال، در پرسش و پاسخ در سایت بازی Halo درباره نسخه کامل بازی Halo 5 برای ویندوز ۱۰ چند نکته بیان شد :

برای Halo 5: Guardians روی ویندوز ۱۰ یک ابزار رایگان طراحی شده تا با آن نقشه های خود را به راحتی بسازید و در بازی از خلاقیت خود استفاده کنید همچنین می توانید این تجربیات را به ایکس باکس وان هم منتقل کنید.همانطور که قبلا گفته شده، ما هیچ برنامه ای برای انتشار Halo 5: Guardians بر روی ویندوز ۱۰  نداریم. تمام حواس ما برای ایجاد Halo Wars 2 با نسخه های ویندوز ۱۰ و Xbox One متمرکز شده است.انتشار Halo 5 برای ویندوز ۱۰ به صورت رایگان انجام خواهد شد تا جامعه کامپیوتر بازی Halo 5 چند نفره انجام بدهند، در حالی که به اشتراک گذاری نقشه های خود برای Xbox One اجازه می دهد.ویندوز ۱۰ همیشه یکی از نقش های محوری در حرکت رو به جلو Halo است.

خبر خوب این است که مایکروسافت می گوید ویرایشگر نقشه بازی Halo 5 برای ویندوز ۱۰ “به طور انحصاری با DirectX 12  ساخته شده است” که برای افزایش گرافیک و عملکرد ایجاد شده است.

نوشته همچنان باید منتظر نسخه کامل هالو ۵ برای ویندوز باشید اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses