حالت شب به توییتر آمد

طبق تحقیقات انجام گرفته نور نمایشگر ها در شب موجب مشکلات خواب در انسان می شود لذا توسعه دهنگان موبایل قابلیتی به عنوان حالت شب در نظر گرفته اند که استفاده در شب از موبایل ها مشکلی را در خواب ایجاد نکند. این قابلیت ios  وجود دارد و در اندروید N  هم به این سیستم عامل اضافه می شود ، حالا در اندروید بعضی از اپلیکشن ها پیش قدم شده اند. این که وجود حالت شب در اپلیکیشن ها قابلیت بسیار مفیدی است، شک و شبهه ای وجود ندارد. اپلیکیشن هایی که در رابط کاربری شان رنگ های سفید و روشن به کار رفته شاید در طول روز مشکلی برای مطالعه ایجاد نکنند، اما در تاریکی شب می توانند چشمان کاربر را به شدت آزار دهند

برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، کاربران توییتر به متون اشتراکی توجه بیشتری دارند و کمتر کسی تصاویر خود را به اشتراک می‌گذارد. بدین ترتیب مطالعه متون در شب و فضای تاریک اتاق، منجر به بروز مشکلاتی برای کاربران می‌شود. در این میان، وجود یک حالت شب در اپلیکیشن اندرویدی توییتر می‌تواند چاره‌ساز باشد.

خوشبختانه برای کسانی که با مطالعه پست‌های توییتر در شب مشکل دارند، حالت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. نسخه آلفا از اپلیکیشن اندرویدی توییتر حالا میزبان حالت شب (Night Mode) شده و به‌زودی نسخه اصلی نیز با چنین قابلیتی ارائه می‌شوذ

به لطف این حالت جدید، کاربران می‌توانند با پس‌زمینه تاریک در اپلیکیشن اندرویدی توییتر گشت‌ و گذار داشته باشند. با فعال کردن حالت شب، پس‌زمینه اپلیکیشن به رنگ آبی تیره در آمده و متون به رنگ سفید بر روی آن نمایش داده می‌شوند؛‌ در حالت عادی، پس‌زمینه اپلیکیشن اندرویدی توییتر سفید بوده و رنگ متون مشکی است.

در هر صورت وجود حالت شب در اپلیکیشن توئیتر می تواند قابلیت بسیار مفید و کارآمدی باشد تا در تاریکی شب هم بتوان بدون فشار بر چشم ها در محیط این شبکه اجتماعی پرطرفدار فعالیت نمود. امید می رود که پس از اتمام تست های اولیه، توئیتر هر چه سریع تر آن را در اختیار کاربران پرشمارش قرار دهد.

نوشته حالت شب به توییتر آمد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses