پبل نسخه دوم ساعت هوشمند خود را عرضه کرد

پبل که از دل یک پروژه‌ی کیک استارتر با ایده تولید ساعت هوشمند راهی بازار شده بود حال سه سال پس از عرضه‌ی اولین نسل از ساعت هوشمند  ، این کمپانی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را راهی بازار کرد. Pebble 2 و Pebble Time 2 را باید نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی خواند که با قابلیت‌های جدید سسنور ضربان‌سنج و در اختیار داشتن ویژگی‌های نسل پیشین رونمایی شده است.

ساعت هوشمند Pebble 2 در اصل نمونه پیشین Pebble Time است که با پردازنده ای سریع تر بروز رسانی شده و از طرفی، یک سنسور سنجش ضربان قلب هم به آن اضافه گشته. این حسگر به شکل همزمان با اپلیکیشنی که روی موبایل هوشمند خود نصب می کنید، هماهنگی یافته و ضربان قلب کاربر را به نمایش می کشد.

در این میان Pebble 2، همانند نسخه قدیمی Pebble Time، به یک میکروفون مجهز شده در حالی که سایر مشخصات آن، باتری هفت روزه و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. طراحی کلی دستگاه نیز مشمول بهبودهایی شده است

پبل اعلام کرده که سنسور ضربان‌سنج را به این علت در ساعت هوشمندش قرار داده که قابلیت‌های مرتبط با سنجش سلامتی به رکن اصلی ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. این استارتاپ، قابلیت نمایش اعلانیه‌ها و همچنین امکان ایجاد ارتباط ساده را نیز از ارکان اصلی ساعت‌های هوشمند خوانده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که اضافه کردن سنسور ضربان‌سنج یک ویژگی خارق‌العاده برای این ساعت هوشمند نیست و اگر پبل در نظر دارد تا در برابر رقبای بزرگ به فروش محصولاتش بپردازد، باید ویژگی‌های جدید و خلاقانه‌ی دیگری را نیز روی محصولاتش قرار دهد.

در کنار پبل ۲، این کمپانی پبل تایم ۲ را نیز معرفی کرده که می‌توان آن را جایگزینی برای پبل تایم و پبل تایم استیل خواند. پبل تولید نسل اول پبل تایم را که شامل دو نسخه می‌شود، متوقف کرده و از این پس تنها شاهد عرضه‌ی پبل تایم ۲ به بازار خواهیم بود. پبل تایم ۲ با استفاده از استیل ساخته شده و نمایشگر آن نیز حاشیه‌ی بسیار باریکی در مقایسه با نسل پیشین دارد. فضای اختصاص یافته به نمایشگر روی پنل اصلی این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل پیشین ۵۰ درصد بیشتر شده است. هر دو ساعت هوشمند پبل ۲ و پبل تایم ۲ از وجود روکش ضد خش و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۳۰ متری بهره می‌برند

علاوه بر این شرکت پبل از یک گجت نوآورانه و جدید تحت عنوان Core با قیمت ۷۰ دلار پرده برداشت. این گجت کوچک تنها یک ماژول است که می خواهد همیشه همراه شما باشد و توسط اتصال همیشگی اش به اینترنت، فعالیت های ورزشی شما را پایش کند.

نوشته پبل نسخه دوم ساعت هوشمند خود را عرضه کرد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses