محکم ترین دروربین اکشن معرفی شد

اگر علاقه مند به حوزه عکلاسی هستید ، احتمالا اسم المپوس را شندیده اید که به تولید لنز در این زمبنه مشغول است .

این شرکت چندی پیش لنز حرفه‌ای  ضدآب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر خراشیدگی تولید کرده بود که با امکانات زیادی که داشت ۱۴۹۹.۹۹ قیمت گذاری شده بود.

اما اگر اخبار مربوط به دروربین اکشن را پیگیری میکنید ،حتما اسم GoPro  را هم شنیده اید دوربین‌های GoPro‌ را می‌توان به راحتی بر روی کلاه ایمنی خود نصب کنید یا با استفاده از پایه مخصوص به میز وصلش کنید و یا آن را سوار یک پهپاد کنید.

حال المپوس نیز وارد این عرصه شده و عضو جدیدی به نام Stylus TG-Tracker را به خانواده دوربین های Tough (محکم) خود اضافه کرده است.

این دوربین یک لنز واید با زاویه ۲۰۴ درجه (گشودگی دهانه لنز f/2.0) دارد و از پردازنده Truepic TM VII  بهره می برد که برای مدیریت تصاویر ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه مناسب است.TG-Tracker همچنین یک حسگر هشت مگاپیکسلی CMOS را برای گرفتن عکس در خود جای داده و از لرزشگیر ۵ محوره و نمایشگر چرخشی ۱٫۵ اینچی LCD بهره می برد.

همچنین این دوربین در برابر سقوط آزاد از ارتفاع دو متری، برودت هوا تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و همچنین نیرویی تا ۱۰۰ کیلوگرم-نیرو، مشکلی نخواهد داشت. اکشن کم جدید المپوس که دارای یک نمایشگر ۱.۵ اینچی نیز هست، با قیمت ۳۵۰ دلار از ماه آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.

تمامی امکانات این دوربین به موارد یاد شده خلاصه می گردد و چنانچه در نظر دارید قاب محافظ آن را هم داشته باشید باید به صورت جداگانه آن را خریداری نمایید. برای برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر هم دستگاه همراه با GPS داخلی عرضه می گردد و اگر بخواهید تصاویر تهیه شده با این گجت را به صورت از راه دور برای دستگاه های مبتنی بر iOS یا اندروید ارسال نمایید می توانید از ارتباط وای فای آن بهره بگیرید.

نوشته محکم ترین دروربین اکشن معرفی شد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses