گوشی های انعطاف پذیر

آیا تا به حال به گوشی هایی فکر کرده اید که براحتی تا میخورند و یا حتی پیچانده می شوند؟!شرکت های سامسونگ و ال جی در حال کار بر روی صفحه نمایش های انعطاف پذیر هستند.سامسونگ چندی پیش اعلام کرده که در آینده ای نزدیک از اولین دستگاه انعطاف پذیرش رونمایی می کند. ال جی نیز پیشتر در مقاله ای برنامه های آینده اش را در ارائه دستگاه های انعطاف پذیر منتشر کرده بود.گلکسی راند (Galaxy Round) گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نخستین گوشی دنیا که دارای نمایشگر خمیده می باشد.

نمایشگری ۵٫۷ اینچی از نوع OLED. پردازنده ۴ هسته ای ۲٫۳ گیگاهرتزی ، حافظه رم ۳ گیگابایتی ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از ویژگی های بارز این دستگاه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های متمایز این دستگاه این است که اگر بر روی سطح صافی مانند میز قرار بگیرد تنها با خم کردن گوشه های آن می توانید آخرین رویداد های گوشی را مشاهده کنید. تلفن جی فلکس انعطاف پذیر و منحنی شکل ال جیG Flex این گوشی با نمایشگر ۶ اینچی به اندازه بزرگی اش از رزولوشن خوبی برخوردار نیست. درون جیب جای می گیرد و حتی می توانید به راحتی با آن بنشینید و به خاطر انحنایی که دارد خوش دست تر است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده ۴ هسته ای ، رم ۲ گیگا بایتی و دوربین ۱۳ مگا پیکسلی آن اشاره کرد.

با توجه به اطلاعاتی که در سایت های مختلفی که گوشی های گوناگون را مورد ارزیابی قرار می دهد. منتشر شده است برخی مشخصات احتمالی این گوشی به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ ، قابلیت پخش تصاویر ۴ هسته ای و رم ۲ گیگابایتی. و این گوشی از سیستم عامل اندروید برخوردار می باشد. با توجه به آنچه که گفته شد در آینده شاهد گوشی هایی با قابلیت انعطاف بیشتر از برند های مختلف خواهیم بود.

نوشته گوشی های انعطاف پذیر اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses