سامسونگ یک بتمن میسازد

سامسونگ یک بتمن میسازد

بله سامسونگ یک بتمن میسازد اما از نوع اسمارت فون. در حقیقت  بسیار خنده دار است زیرا سامسونگ اسم این تلفن همراه را Galaxy S7 Edge Injustice Edition نامیده و لوگویه طلایی از بتمن در پشت گوشی قرار دارد. شرکت samsung با همکاری استودیوی بازیسازی «برادران وارنر»، نسخهای مخصوص از گلکسی S7 ساخته است، به مناسبت سالگرد سه سالگی بازی Injustice عرضه میشود. Injustice: Gods Among Us یک بازی ویدئویی به سبک مبارزهای براساس شخصیت های جهان دیسی و دیسی کامیکس که توسط شرکت ندررالم استودیو ساخته شده و برادران وارنر آن را منتشر ساخته است. این بازی برای کنسول های وی یو، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، اندروید و آی او اس در آوریل ۲۰۱۳ منتشر شده است. در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۳ اعلام شد که بازی دوباره در قالب نسخه آلتیمیت در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ و همچنین پلی استیشن ۴، پلی استیشن ویتا و مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

تلفنی همراه Gear VR و آرم طلایی بتمن (Batarang)

این محصول بسته بندی بسیار زیبایی دارد همچنین  شامل یک هدست samsung Gear VR ، و همچنین به عنوان یک ارم بتمن طلایی نیز در بسته وجود دارد و یک کاور لاستیکی با آرم بتمن که از گوشی شما در مبارزات بتمن محافظت کند.

متاسفانه، این محصول به طور محدود تولید و عرضه می شود. samsung می گوید این دستگاه در اوایل ماه ژوئن در و فقط در کشور های از جمله چین، سنگاپور، کره، امریکا لاتین، و روسیه در دسترس می باشد. همچنین این شرکت بازارهای عرضه بیشتری را به زودی اعلام خواهد کرد.

Younghee Lee  معاون اجرایی samsung در بخش بازاریابی جهانی، در بیانیه ای گفت : “ما با همکاری با برادران وارنر یک سرگرمی هیجان انگیز را ایجاد کردیم  و یک نسخه ویژه از Galaxy S7 Edge برای طرفداران بازی بی عدالتی: خدایان در میان ما” ، ” samsung همیشه به دنبال ارائه بهترین تجربه بازی های موبایل را برای کاربران آن، و این همکاری تعهد ما را نسبت به طرفداران بازی  تقویت می کند.”

همچنین samsung پیش از این گوشیهایی هم با طرحهای شخصیتهای کمیک های مارول (Marvel) هم عرضه کرده بود. 

samsung-batman-galaxy-s7-edge

نوشته سامسونگ یک بتمن میسازد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses