هک نشدن تلگرام

رشد جمعیتی شبکه های اجتماعی مانند لاین و وایبر و تلگرام و.. در کشورمان مسئله خوب و خوشحال کننده ای است. اما برخی افراد سود جو در این بین سعی دارن با هک کردن اکانت افراد در شبکه های اجتماعی و برملا ساختن مسائل شخصی آنها به اهداف غیر اخلاقی خود دست یابند. این موضوع باعث نگرانی خیلی از افراد در جامعه شده است.
با توجه به شمار بسیار زیاد افراد در تلگرام و نگرانی های شان در این مورد در این مقاله سعی داریم آنچه که برای هک نشدن تلگرام لازم است را برایتان بازگو کنم امیدوارم مطالب برایتان مفید واقع شود.

هشدار:

مراقب باشید! مراقب بوت هایی که برایتان ارسال می شود باشید به محض افزودن بوت اکانت شما هک می شود پس هیچوقت بوت ها را ادد نکید.

ابتدا برای ایمنی بیشتر تلگرامتان لازم است یک سری تنطیمات را انجام دهید.

۱٫به قسمت تنطیمات settings بروید، با انتخاب گزینه Privacy and Security در صفحه جدید می توانید با انتخاب گزینه Active Sessions می توانید لیست دستگاه هایی که به اکانت شما وصل هستند را مشاهده کنید! اگر غیر از گوشی خودتان دستگاه دیگری به شما وصل بود روی آن کلیک کرده و سپس گزینه Ok را بزنید تا اتصال آن دستگاه قطع شود. و با لمس گزینه Terminate all Other Sessions اکانت شما ازهمه دستگاه ها به غیر از گوشی خودتان log out می شود.

۲٫حال در همان قسمت Privacy and Security می توانید با انتخاب گزینه Passcode Lock یک رمز چهار رقمی به تلگرام خود اختصاص دهید تا افراد نردیکتان از طریق بوت ها شما را هک نکنند. پس از انجام این کار روی شکل قفل که در قسمت بالای صفحه تلگرامتان دیده می شود یک بار بزنید، حال اگر از صفحه تلگرام خارج شوید و دوباره وارد شوید مشاهده می کنید که از شما رمز ورود می خواهد.

اگر قبل از این که این پسورد را فعال کرده باشید با باز کزدن تلگرامتان با صفحه پسورد مواجه شدید، این به معنای هک شدن شماست! برای این مورد باید برنامه را حذف کنید و دوباره نصب کنید.

۳٫باز هم در قسمت Privacy and Security به سراغ گزینه Two_Step Verification بروید، پس از لمس این گزینه باید یک رمز وارد کنید و پس از تایید رمز باید یک اسم دلخواه وارد کنید و پس از آن ایمیل خودتان را وارد میکنید. حال باید به ایمیل خود مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینکی که برایتان ارسال شده است ، این رمز فغال میشود. این رمز همان رمزی است که هکر برای وارد شدن به اکانت شما به آن احتیاج دارد و بدون این رمز نمی تواند وارد اکانت شما شود مگر اینکه ایمیلتان را پیدا کند.

از راه های دیگری که گوشی شما می تواند هک شود وجود یک فایل مخرب در میان فایل هایی که با بلوتوث یا زاپیا دریافت میکنید به طوری که پس از اجرای فایل دریافتی شما هک می شوید! برای جلوگیری از این مسئله بهتر است از نرم افزار های ضد هک استفاده کنید.یکی ازبهترین نرم افزار های ضد هک UnHackMe است که فایل مخرب را شناسایی می کند و از بین می برد،  که سایر نرم افزار های ضد هک این توانایی را ندارند.

نرم افزار Avira USSD Exploit blocker نیز از هک USSD جلوگیری می کند.

نوشته هک نشدن تلگرام اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses