اندروید و کسب درآمد

اندروید و کسب درآمد

زبان برنامه نویسی اندروید که در موبایل ها و لپ تاپ ها مورد استفاده قرار گرفته است توسط گوگل عرضه شده است که جدیدا برای تلویزیون ها نیز به کار می رود. برنامه نویسی اندروید به زبان Java نوشته می شود. نرم افزار های واسطی هم موجود هستند (مانند Mono Develope ) که پس از نوشتن برنامه به زبان خودشان، کد برنامه را به جاوا تبدیل می شود. تا مدت زمانی پیش برنامه نویسی اندروید در محیط Eclipse انجام می گرفت اما با عرضه محیط android studio توسط گوگل تمایل برنامه نویسان بیشتر به سمت این محیط است. (دیدن این مقاله به شما پیشنهاد میشود)

گسترش دنیای مجازی و نیاز افراد به موبایل و ارتباطات مجازی باعث شده کسب و کار هایی که از طریق اپلیکیشن های موبایل بوجود آمده بسیار بیشتر و پر درآمد تر شود.

طبق آخرین آمار تعداد اپلیکشن های دانلود شده توسط کابران دنیا تنها از طریق فروشگاه گوگل پلی به بیش از ۱۱ میلیارد می رسد. این آمار چندین برابر جمعیت جهان است که نشان دهنده ی رشد بسیار بالای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل است. در این میان اپلیکیشن های اندروید آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. امروزه افراد بسیار زیادی از این راه کسب درآمد می کنند و البته که بر خلاف تصور کار دشواری نیست و شما هم می توانید این نحوه کسب درآمد را یاد بگیرید. فقط کافی است اندکی با زبان برنامه نویسی اندروید آشنا باشید.

در حال حاضر به دلیل اینکه بیش از ۸۰ درصد گوشی های جهان دارای سیستم عامل اندروید هستند و تعداد کسانی که از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید استفاده می کنند در حال افزایش است و همچنین تعداد برنامه نویسان اندرویدی در ایران بسیار اندک است برنامه نویسی اندروید راه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. اگر فقط سری به آمار فروش اپلیکیشن های اندروید بزنید و درآمد ماهیانه برنامه نویسان این اپلیکیشن ها را ببینید اهمیت این موضوع را در خواهید یافت.

 

نوشته اندروید و کسب درآمد اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses