فروش ۱۰۰ میلیونی ماینکرافت

فروش ۱۰۰ میلیونی ماینکرافت

نزدیک به دو سال پیش مایکروسافت بازی که به دست Mojang ساخته شده بود را تصاحب کرد و در آن زمان بیش از ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان که شامل نسخه هایی برای PC، ایکس باکس ۳۶۰، PS3 و سیستم عامل های دیگر میشد به فروش رساند. مایکروسافت اعلام کرد که تا امروز ۱۰۰ میلیون نسخه از ماینکرفت به فروش رسیده و در سال ۲۰۱۶ روزانه بیش از ۵۳،۰۰۰ نسخه به فروش می رسد.این یک دستاورد فوق العاده برای یک بازی است که به عنوان یک پروژه در یک اتاق آغاز شد و در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن کوچک جاوا در فروم وب توزیع شد و هم اکنون فروش ۱۰۰ میلیونی ماینکرافت یک موفقیت بزرگ برای این بازی است.

ماینکرافت یک موفقیت بزرگ برای مایکروسافت

minecraft در واقع همان چیزی است که گیمر ها دنبال آن بودند بازی که به آن ها اجازه دهد تا از قوه ی تخیل خود در بازی استفاده کنند. آن ها می توانند ساخنمان بسازند ، پول در بیاوردند و خیلی کار های دیگر که در این بازی می توانند انجام دهند. یک جامعه بزرگ که می توانند اشیاء ، ماکت ها را ایجاد کنند و با استفاده از راهنمایی یوتیوب در مورد نحوه بازی minecraft که به طور منظم میلیون ها بیننده آن را به اشتراک می گذارند می توانند قوانین بازی را فرا گیرند. بازیکنان minecraft در هر کشور و هر منطقه هر جایی که فکر کنید وجود دارند. مایکروسافت می گوید حتی چهار نسخه در قطب جنوب به فروش رسیده است. اکنون به طور میانگین به بیش از ۴۰ میلیون بازیکن minecraft منحصر به فرد در هر ماه در تمام سیستم عامل های مختلف بازی در فعال خواهند شد. محبوب ترین کشور ماینکرفت چین است، بعد از چین با اختلاف کمی کشور هند است و پس از آن ایالات متحده است. بیش ترین نسخه هایی که در اروپا استفاده می شوند نسخه های PC / کنسول / pocket edition هستند در حالی که در امریکای شمالی نسخه pocket edition و کنسول از بقیه نسخه ها محبوب تر هستند.

تمام کسب و کارهای مایکروسافت کاملا موفق نبوده اند (کسب و کار تلفن نوکیا) اما چیزی که کاملا واضح است اینه که minecraft یک موفقیت بسیار بزرگ است. درآمد بازی های ویدئویی مایکروسافت بالا رفته است و به طور پیوسته در حال افزایش است. در سال ۲۰۱۵ این درآمد ۳۶۷ میلیون دلار افزایش داشته و بخش عظیمی از این افزایش را مدیون ماینکرفت است. مایکروسافت در حال حاضر بیش تر بر بازی های آموزشی تمرکز کرده و در حال راه اندازی یک نسخه آموزش خاص برای مدارس است.

همچنین مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه هولوگرافی از minecraft برای هدست HoloLens خود است و در معرفی های هولولنز همیشه از بازی minecraft استفاده شده است. باید منتظر شد و دید که مایکروسافت چه موقع این بازی را عرضه می کند.

نوشته فروش ۱۰۰ میلیونی ماینکرافت اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses