رویداد های بزرگ صنعت کامپیوتر- قسمت پنجم

همانطور که تا کنون متوجه شدید قصد معرفی رویداد های بزرگ صنعت کامپیوتر را داریم ( قسمت های قبلی را از این لینک ها مشاهده کنید : قسمت اول ، قسمت دوم  قسمت سوم قسمت چهارم)

در این قسمت با ورود به ماه خرداد و برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس ، قصد داریم به توضیحاتی در مورد این نمایشگاه بپردازیم .

در نمایشگاه کامپیوتکس کشور تایوان که اکنون در حال برگزاری است  می توانیم از نزدیک با جدید ترین تولیدات کمپانی های مختلف کار کنیم. به رسم هر سال این نمایشگاه از یازدهم تا پانزدهم خرداد در شهر تایپه برگزار شده است.

نمایشگاه کامپیوتکس یک از مهمترین نمیشگاه ها در دنیای کامپیوتر، آی تی و تجهیزات دیجیتال به شمار می آید و بسیاری از کمپانی ها از محصولات جدید خود همزمان با این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.

نمایشگاه کامپیوتکس بزرگترین نمایشگاه تجاری ICT  در آسیا و دومین در جهان می باشد که از سال ۱۹۸۱ برگزار می گردد و سی هفتمین دوره آن در خرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار می گردد ، محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توسط ۱۷۰۰ شرکت و برند معروف در زمینه ICT  در ۵۰۰۰ غرفه عرضه شده و دارای بیش از ۱۳۰/۰۰۰  بازدید کننده می باشد .

 

اجزای اصلی  نمایشگاه شرکتهای بزرگی از جمله  مایکروسافت ، ACER ، AMD  ،  ASUS ، BROADCOM، GIGABYTE ، HISENSE ، INTEL ،MSI  ، NVIDIA ، و بسیاری از شرکت های دیگر می باشند ، محصولات ارائه شده در این نمایشگاه کامپیوتر ، قطعات ولوازم جانبی کامپیوتر ، ذخیره سازی اطلاعات، نمایشگرهای تماسی وهوشمند۳D و نرم افزارها و برنامه های کاربری و…   می باشند.

در نمایشگاه امسال ایسوس توانسته تمام توجهات رو به خود جلب کند. در زمینه موبایل ایسوس با عرضه پرچمدار جدید این شرکت با مشخصات برابر با پرچمداران دیگر شرکت ها اما با قیمت رقابتی تر و عرضه لب تاب جدید این شرکت در کنار سایر محصولات مانند تبلت سعی در قدرت نمایی در این حوزه دارد.

نوشته رویداد های بزرگ صنعت کامپیوتر- قسمت پنجم اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses