جدا کردن صدا از تصویر

ممکن است تا کنون برایتان رخ داده باشد که در یک کلیپ و یا بخشی از یک فیلم یا سریال بخواهید موزیک مورد نظرتان را از فیلم استخراج کرده و به صورت جداگانه آن را ذخیره کنید. امکان جدا کردن صدا از تصویر وجود دارد و شما با نرم افزار هایی خاص می توانید این کار را انجام دهید. در این مقاله برخی از این نرم افزار ها را معرفی و نحوه استفاده از هر کدام را مختصرا توضیح می دهیم.

نرم افزار Gold Audio Extractor :

با کمک این نرم افزار می توانید صوت های مورد نظرتان را از یک فیلم و حتی از پس زمینه آن استخراج کنید و یا یک ویدئو را به صوت تبدیل کنید. می توانید صوت مورد نظرتان را با فرمت های MP3  ، MP2 ، WMA ، WAV ، AAC و .. ذخیره کنید.

نرم افزار VLC player :

این نرم افزار که کاربران بیشتر برای پخش فایل های صوتی و تصویری از آن استفاده می کنند قابلیتی برای جدا کردن صدا از تصویر دارد.

نرم افزار Video Converter Android :

Video Converter Android از محصولات شرکت  Roman10 است، یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه تبدیل ویدئو برای اندروید است. می توانید ویدئو هایی با فرمت های MOV ، MKV ، AVIM4V ، MJPEG ، MPG ، DIVX ، OVG و چندین فرمت دیگر را به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت جدا کردن صدا از تصویر امکان برش بخشی از یک فیلم را نیز برای شما فراهم می کند.

نرم افزار Gold Audio Extractor :

ابزاری کم حجم حهت حدا کردن صدا از تصویر است که تقریبا تمام فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از آن برای تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر استفاده کنید.

نرم افزار Aoa Audio Extractor:

علاوه بر جدا کردن صدا از تصویر امکان تبدیل ۳ فایل بصورت همزمان نیز وجود دارد.

در زمینه جدا کردن صدا از تصویر نرم افزار های دیگری همچون Free Video to MP3 Converter 2.8 ، MKVToolNix 9.2.0 x86/x64 ، – اندرویدVideo to mp3 v1.5  و … وجود دارد.

نوشته جدا کردن صدا از تصویر اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses