رویداد E3 ، حاضرین و غایبین

با توجه به این که در بین کاربران وب در ایران خیل عظیمی از گیمرها حضور دارند، و ظرف چند روز آینده شاهد برگزاری رویداد E3 خواهیم بود، تصمیم گرفتیم تا به بررسی این رویداد دنیای بازی های راینه ای و کنسول ها بپردازیم.

هر چند هنوز رویداد آغاز نشده و برای رونمایی رسمی از بازی هایی که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ و یا اوایل ۲۰۱۷ شاهد حضورشان در بازار خواهیم بود، باید منتظر بمانیم، اما تا همین حالا نیز تیزر ها و ویدئو های درز کرده، هیجان گیمرها برای شروع رویداد E3 به حداکثر رسانده است. تیزر یک دقیقه ای FIFA 17 که به آن پرداختیم، یا تیزر بازی Watch Dogs 2 که خیلی ها منتظرش بودند از این جمله اند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بازی هایی که قرار است معرفی شوند می پردازیم.

کمپانی EA که با برند معروف FIFA و پخش تیزر نسخه ۱۷ آن در روزهای نزدیک به برگزاری رویداد E3 همه را غافلگیر کرد، قصد دارد طرفداران را از عملکردش راضی کند. نسخه جدید فرانچایز Battlefield ، که در دوره ی جنگ جهانی اول اتفاق می افتد با نام Battlefield 1 و همچنین Titanfall2 را رونمایی خواهد کرد. بخش ورزشی هم احتمالا علاوه بر FIFA 17 شاهد معرفی نسخه های جدید سایر برندهای ورزشی کمپانی EA خواهد بود.

 

همچنین برای سوپرایز هم گمانه زنی ها حاکی از این است که اطلاعات جدیدی در مورد بازی هایی که همه منتظر عرضه آنها هستند یعنی: Mass Effect:Andromeda و Star Wars:Battlefront هم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

کمپانی Bethesda هم که طی سال گذشته نسخه چهارم برند محبوب خود Fallout را به علاقه مندان عرضه کرده بود، امسال نیز قرار است با رونمایی از گیم پلی بازی Dishonourd 2 عطش آنها را برای عرضه آن در نوامبر افزایش دهد. همچنین شایعاتی نیز شنیده می شود که قرار است نسخه به روز شده و باز طراحی شده بازی محبوب Elder Scroll : Skyrim نیز تولید شود، شاید سوپرایز کمپانی تایید این شایعه باشد. همچنین بعضی خبرها به گوش می رسند مبنی بر کار بر روی نسخه جدیدی از فرنچایز Wofenstein. باید دید Bethesda در کنفرانس خبری کدامیک از این شایعات را تایید خواهد کرد.

اما Ubisoft با اعلام اینکه امسال شاهد نسخه جدیدی از برند Assassin’s Creed نخواهیم بود به رویداد E3 خواهد آمد. هر چند هواداران این برند که کم هم نیستند با عرضه فیلم سینمایی این برند، سالی بدون Assassin نخواهند داشت. اما این کمپانی با محصولاتی آمده که شاید جای خالی Assassin’s Creed احساس نشود. Watch Dogs 2 که قرار است به شخصیت اصلی جدید  امکان هک کردن بیشتری در دنیای باز این گیم به شما ارائه کند و یا نسخه جدیدTom Clancy’s Ghost Recon  با نام Wildlands که یک بازی شوتر جهان باز خواهد بود.

علاوه بر این کمپانی ها مایکروسافت، سونی و… نیز در رویداد E3 حضور خواهند داشت.

شما منتظر عرضه کدام بازی هستید؟

نوشته رویداد E3 ، حاضرین و غایبین اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses