تلگرام ایران ۱۲ ماه فعال خواهد ماند

تلگرام ایران ۱۲ ماه فعال خواهد ماند!!!

عرض سلام و ادب خدمت کاربران لرن فایلز! خب امروز درباره درستی یا نادرستی یک خبر و مسیر های انتقال کاربران ایرانی بحث خواهیم کرد.

تلگرام مسنجری خارجی که دنیا را متحول کرد و توانست از ایران ۲۰ میلیون کاربر را جذب خود کند و در این مدت کوتاه به یک شبکه مورد اعتماد و پرسرعت ایرانی ها تبدیل شود و امار بازدید بقیه مسنجر ها از قبیل وایبر واتس آپ و… کم شود. مقامات ایرانی به دلیل پذیرفتن درخواست های ایران توسط تلگرام این مسنجر را رسمی میدانستند و حتی مقامات دولتی از آن استفاده میکنند اما اخیرا سیستم فیلترینگ ایران به تلگرام پیغامی مبنی بر انتقال سرور های تلگرام به ایران منتشر کرد که به تلگرام ۱۲ ماه برای این کار فرصت داده است در جواب این درخواست تلگرام اعلام کرد که این کار را انجام نخواهد داد و اگر درخواست لغو نشود فقط ۱۲ ماه مهمان ایرانی ها میباشد و تلگرام ایران فیلتر و قطع میشود

حال سوال اینجاست که آیا کاربران به سوی برنامه های پیام رسان ایرانی خواهند رفت؟ من که فکر نمیکنم و احتمال زیاد به مسنجری که در حال ساخت توسط گوگل است به نام Allo پناه ببرند. با این حال هنوز هم سرنوشت کاربران ایرانی برای استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان خارجی در هاله ای از ابهام هست .

آیا علاوه بر نرم افزار های پیام رسان این یک تهدید برای اپلیکیشن های فضای مجازی مانند اینستاگرام نیز خواهد بود ؟؟

برای ورود به سایت اصلی تلگرام کلیک کنید

 

نوشته تلگرام ایران ۱۲ ماه فعال خواهد ماند اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses