WWDC اپل ۲۰۱۶ : اپل چه برنامه هایی دارد؟

در طی هفته آینده در سانفرانسیسکو، برای توسعه دهندگان محصولات اپل، مهم ترین رویداد سال نیز برگزار خواهد شد.

WWDC اپل ۲۰۱۶ ، جایی است که آخرین دستاوردهای برند اپل عرضه خواهد شد. برای آن دسته از جامعه که کاربر محصولات اپل هستند و یا جز توسعه دهندگان نرم افزاری برای این محصولات، اخبار و شایعات پیرامون این رویداد اهمیت دوچندان دارد.

در ادامه به بررسی بخشی از این اخبار و شایعات می پردازیم:

برای iPhone و iPad ها ، خبرها حاکی از رونمایی از iOS 10 ، نسخه جدید سیستم عامل iOS در WWDC اپل ۲۰۱۶ می باشد. همچنین دستیار صوتی ، Siri نیز قرار است توسعه پیدا کند تا در گستره ی بیشتری از اپ ها بتواند به کار گرفته شود.

برای کاربران MacBook نیز اعلام شده است، که کمپانی قصد دارد در خط تولید این محصول تغییراتی را انجام دهد. به نظر می رسد این تغییر فراتر از به روز رسانی سالیانه نرم افزاری باشد، در عوض ارائه MacBook Pro جدید به عنوان قدرتمند تریین لپتاپ برند و همچنین یک نسخه جدید از MacBook Air. اما یکی از بخش هایی که امسال قرار است ورود اپل به آن اعلام شود، عرضه تحقیقاتی و تجاری هوش مصنوعی AI است.

پس از آن که دو کمپانی عظیم گوگل و فیسبوک تمرکز بیشتر بر روی محصولات AI شان را طی امسال اعلام کردند، انتظار می رود که اپل نیز برنامه های خود را نیز در این عرصه مطرح کند.

به نظر می رسد یکی از محصولات دیگر، اپ جدیدی برای کنترل محصولات خانه ی هوشمند، که البته اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترسس نیست. همچنین از اهداف رویداد WWDC اپل ۲۰۱۶ ، به نظر می رسد ، نسخه ای جدی از سرویس iMessage Apple باشد که برای اولین بار قابل همگام سازی به پلتفرم رقیب یعنی اندروید را دارد.

البته این لیست به این جا ختم نمی شود، اما باید دید کدامیک از این اخبار و شایعات در WWDC اپل ۲۰۱۶ محقق خواهند شد.

نوشته WWDC اپل ۲۰۱۶ : اپل چه برنامه هایی دارد؟ اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses