لنوو می گوید موتو X زنده باقی می ماند

لنوو می گوید موتو X زنده باقی می ماند

در تاریخ ۱۵ اگوست ۲۰۱۱ یا ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۰ شرکت گوگل اعلام کرد که با پرداخت مبلغ ۱۲٫۵ میلیارد دلار به موتورولا، مالکیت «موتورولا» را در دست خود میگیرد اما پس از مدتی گوگل در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۴ رسمآ اعلام کرد کمپانی موتورولا را با قیمت ۲٫۹۱ میلیارد دلار به شرکت لنوو فروخت. به نظر می رسید لنوو با معرفی موتو Z به این اشاره می کند که به پایان عمر موتو ایکس رسیده ایم، اما ظاهرا این طور نیست. لنوو می گوید موتو X زنده باقی می ماند. در بیانیه ای به Droid Life,، لنوو می گوید که Moto X باقی می ماند “زنده و سالم ” توضیح داد که این دو خط تولید تلفن باقی خواهد ماند “ در نهایت ارائه تجربیات متفاوت است.” همچنین لنوو به سایت theVerge تایید کرده که موتو X حذف نمی شود.

Moto Mods تفاوت کلیدی

موتو ایکس ( Moto X ) یک تلفن هوشمند ساخته شده توسط موتورولا در ایالات متحده آمریکا است. این تلفن هوشمند در اول آگوست ۲۰۱۳ در اختیار اوپراتورهای ایتیاندتی، ورایزن، اسپرینت نکستل و تی-موبایل قرار گرفت و موتو زِد هم تلفن هوشمند جدید موتورولا است که به تازگی معرفی شده است و همگان توجه زیادی به این محصول کردند. اما سوال اینجاست که لنوو چگونه با دو خط تولید مجزا می خواهد پیشرفت کند. این طور که به نظر میرسد Moto Mod با پشتیبانی از سری Z آن را لوکس نگه می دارد. لنوو در بیانیه خود ( Droid Life )  “ مصرف کنندگان تکنولوژی گرسنه این هستند که وقتی به یک برند جدید معرفی می شود به دنبال به دست آوردن یک تجربه جدید از گوشی های هوشمند خود هستند و موتو Z و Moto Mod همان تجربه جدید برای کاربران هستند.” Moto Z و خانواده بعد از آن، برای افرادی هستند که می خواهید گزینه های بیشتری برای کارایی یک گوشی را در اختیار داشته باشند. پس چرا همچنان افرادی هستند که به خرید موتو ایکس اقدام می کنند ؟ شاید به خاطر این است که همچنان امکان سفارشی سازی قوی خود ادامه می دهد. یا شاید آن را فقط به عنوان یک گزینه ارزان تر و اقتصادی تر در نظر می گیرند.

به طور کلی به نظر می رسد لنوو علاقه مند در ارائه دستگاه های موتو در طیف وسیعی از قیمت ها است و در حال حاضر این کار را سری (به طور کلی دوست داشتنی) X انجام می دهد.

نوشته لنوو می گوید موتو X زنده باقی می ماند اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses