به نام خدا

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان

در ادامه دوره آموزشی بی نظیر نحوه ساخت یک سیستم مدیریت محتوای ماژولار (پلاگین خور و قالب خور) را به صورت کامل با استفاده از فریم ورک yii2 آموزش می بینید و در پایان دوره توانایی این را خواهید داشت که یک سیستم کاملا اختصاصی برای پیاده سازی هر ایده و استارتاپی را داشته باشید.

بخش اول آموزش تولید سیستم مدیریت محتوای پیشرفته ماژولار با زبان php و فریم ورک yii2 را می توانید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

سیستم مدیریت محتوا ( content management system ) یا CMS ، به معنای سیستم نرم افزاریست که به کمک آن محتوا مدیریت می شود و به نرم افزارهایی اطلاق می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند . از جمله مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا : صرفه‌جویی در زمان ایجاد و به روزرسانی وب سایت ها ،پشتیبانی مطمئن تر ،انعطاف‌پذیری بیشتر ،امنیت بالاتر وب‌سایت و…

درباره فریم ورک Yii و ویژگی های آن:

در پاسخ به سوالات : آیا این فریم ورک سریع است؟ آیا این یک فریم ورک امن است؟ آیا این یک فریم ورک حرفه ای است؟ آیا این فریم ورک مناسب برای پروژه بعدی من هست؟ گفته می شود…

Yes It Is! بله اون هست.

Yii مخفف سه کلمه Yes it is! است. Yii یک پلترفرم برای استفاده برنامه نویسان php است و در ساخت آن از الگوی طرح mvc استفاده شده است و برای ایجاد سریع اپلیکیشن های وب به کار برده می شود.

از جمله ویژگی های آن:

۱- فراهم کردن بیشترین قابلیت استفاده مجدد را در برنامه نویسی وب و سرعت بخشیدن به فرایند تولید نرم افزار.

۲-Yii یک فریم ورک مبتنی بر component و به دلیل پشتیبانی از بحث caching مناسب برای ساخت سایت های پرترافیک مثل پورتال ها و فروم ها و CMS ها و.. می باشد.

۳-توانایی گسترش و توسعه و ارتباط آسان بین دیگر فریم ورک ها و پشتیبانی از ajax .

۴-پشتیبانی عالی از ساختار MVC  یا همان Model View Controller.

شما می توانید از طریق گروه تلگرامی زیر با مدرس به صورت مستقیم درباره این دوره و سایر دوره های ایشان در ارتباط باشید :

https://telegram.me/joinchat/B1FZQT6y0okGyjm3CvQFJA