نحوه ورود به ویندوز ۱۰ با چهره خودتان

با یک دوربین Intel RealSense 3D شما می توانید با استفاده از Windows Hello با صورت خود به جای رمز عبور وارد سیستم شوید.
اگر PCشما، یا به احتمال بیشتر، PC بعدی شما که دارای دوربین Intel RealSense 3D با ویندوز ۱۰ است، پس از آن شما می توانید به سادگی برای ورود به ویندوز صورت خود را در مقابل PC خودت قرار دهید.
دوربین RealSense 3D اینتل که در واقع سه دوربین در یک است. این سیستم دارای ویژگی های یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p HD، یک دوربین مادون قرمز و یک پروژکتور لیزری مادون قرمز، که با هم می تواند عمق اندازه گیری و ردیابی محل و موقعیت اشیاء در فضا است. Intel یک مجموعه ناچیزی از بازی ها و برنامه های که با دوربین RealSense 3D کار می کنند، اما بهترین نرم افزار برای استفاده با دوربین کنون از ویژگی های احراز هویت بیومتریک ویندوز ۱۰ به نام Windows Hello است.
با Windows Hello، شما می توانید با استفاده از یک اسکنر اثر انگشت و یا دوربین RealSense 3D برای ورود به ویندوز از طریق انگشت و یا صورت خود به ترتیب استفاده کنید.


من با استفاده از RealSense 3D دوربین مجهز LENOVO IDEACENTRE 700 AIO میخواهم به شما نشان دهم که چگونه به راه اندازی Windows Hello به طوری که شما می توانید از چهره خود را به جای نیاز ورود به تایپ در یک رمز عبور استفاده کنید:
۱٫ برو به Settings > Accounts > Sign-in options
2. تنظیم یک account password and PIN
3. بر روی دکمه “Set up” برای Face under Windows Helloکلیک کنید.
۴٫ بر روی دکمه “Get started” کلیک کنید، PIN خود را وارد کنید، و در مقابل دوربین بنشینید در حالی که کا ویندوز چند ثانیه برای اسکن صورت صورت شما طول می کشد.
۵٫ بر روی “Close” کلیک کنید وکار شما تمام می شود.

(شما می توانید این صفحه را در تنظیمات بازگشت و بر روی “بهبود تشخیص” به طوری که Windows Hello بهتر عکس شما را، که آیا شما در حال حاضر عینک زده اید، رشد ریش یا خودتان را در شرایط نوری مختلفی قرار داده اید از زمانی که شما برای اولین بار ثبت نام کرده اید، می تواند تشخیص دهد.)
پس از راه اندازی ویندوز سلام، دفعه بعد که شما روی lock screen ویندوز ۱۰ روبرو می شوند، به جای درخواست رمز عبور خود، آن را برای دیدن صورت خود انتخاب می کنید. در بالای lock screen، یک پیام “Looking for you… ” نمایش داده تا زمانی که دوربین اینتل RealSense 3D چهره شما را شناسایی کند و به شما اجازه ورود بدهد.
برای اطلاعات بیشتر، دریافت آخرین اخبار و راهنمایی در مورد ویندوز ۱۰می توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

نوشته نحوه ورود به ویندوز ۱۰ با چهره خودتان اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses