۵ سایت برتر کسب درآمد آنلاین

۵ سایت برتر کسب درآمد آنلاین

اینترنت یک بازار ساده و لذت بخش برای کسانی است که می خواهند کسب درآمد آنلاین داشته باشند و برای خدماتشان پول پرداخت شود ، در این مقاله قصد داریم ۵ تا از بهترین مکان های کسب درآمد آنلاین را به شما معرفی کنیم اگر چه شاید شما بخواهید کسب و کار مخصوص خود را راه بیاندازید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با آکادمی لرن فایلز همراه باشید.

 

سایت ۱ : Elance

Elance  بزرگترین بازار اینترنتی برای کار فریلنسرها است . این سایت دارای یک رابط ساده است که به شما اجازه می دهد  که به جستجو برای کار در هر زمینه ای اقدام کنید از نوشتن و ترجمه تا طراحی وب و برنامه نویسی و …

در واقع مردمی که کاری برای انجام دادن دارند آن را درون وبسایت قرار داده و شما یک پیشنهاد برای انجام کار ارائه می دهید به همین سادگی ، صرف نظر از اینکه شما چقدر پول می خواهید بدست آورید سقف سایت بی نهایت است . فریلنسر هایی بوده اند که در یک سال از ۱۰۰۰ دلار تا ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشته اند.

از ویژگی های این سایت می توان به رایگان بودن ، سادگی در استفاده، قابل اعتماد بودن و … اشاره کرد.

 

سایت ۲: Fiverr

Fiverr   یک سایت فریلنسری با قدمت طولانی است که در آن هزینه هر کاری حداقل ۵ دلار است. استفاده از این سایت ساده و آسان است، شما کاری را که میتوانید انجام دهید را ارائه می کنید و اگر کسی به آنها نیاز داشت برای انجام آن به شما پول می دهد. همچنین وبسایت قبل از اینکه شما کارتان را تمام کنید دریافت هزینه آن را تضمین می کند بنابراین شما لازم نیست که وقتتان را بر سر گرفتن پول هدر کنید.

از ویژگی های این سایت می توان به تضمین پرداخت دستمزد قبل از پایان کار ، عدم نیاز به بازاریابی، کار کردن در شرایط خودتان و سریع و آسان بودن آن برای راه اندازی اشاره کرد.

 

سایت ۳: oDesk

oDesk تا حدودی شبیه به elance است که به فریلنسر ها در پیدا کردن کار در طیف گسترده ای از مناطق کمک می کند. گذشته از این، انتخاب هر کدام از آنها به ترجیح شخصی شما بستگی دارد اما طراحی و سیستم پرداختی odesk آن را فراتر از رقابت می کند. این یک وبسایت عالی برای شروع به عنوان یک مبتدی و کسب درآمد متوسط برای شغل های معمولی است  و خیلی راحت می تواند شما را تا تبدیل شدن به یک فریلنسر پیش ببرد.

از ویژگی های این سایت می توان به طراحی خوب، سادگی استفاده، عالی بودن برای مبتدی ها و رابط کاربری آسان آن اشاره کرد.

 

سایت ۴: Craigslist

Craigslist طوری که فکر می کنید  مثل سایت های کار فریلنسری نیست اما آن هم در واقع یک مرکز درخواست کار و انجام کار است. خیلی راحت و ساده می توانید فهرستی از نمونه کارهایی که تا کنون انجام داده اید بسازید و به دنبال فروش آنها و کسب درآمد باشید

از ویژگی های این سایت می توان به  سادگی استفاده، کاهش فشار دولت برای راه اندازی کار و سادگی بدست آوردن پول  در آن اشاره کرد.

 

سایت ۵ : Freelancer

Freelancer یک نسخه Gameified از سایت های elance و oDesk است که بالاتر ذکر شد. شما باید توانایی رسیدن به سطح بالا را با استفاده از نکات تجربی بدست آمده از پروژه هایی که کامل کرده اید و امتیازاتی که به شما رسیده است را داشته باشید.

هیچ کمبود شغلی در این سایت وجود ندارد و همه چیز بسته به مهارت ها و توانایی های شما است. Freelancer هیچ گزینه رایگانی برای  انعطاف پذیری با رقبای خود ندارد و شما باید به تکمیل وظایف مشخص شده خود بپردازید.

موفقیت شما بستگی به پروژه هایی که دیگران در سایت برای انجام قرار می دهند و برای انجام آن شما را متعهد می کنند دارد و اگر تازه کار هستید این سایت کمکی به شما نمیکند.

از ویژگی های این سایت می توان به  سادگی و سرگرم کننده بودن استفاده از آن و  قابل اعتماد تر بودن نسبت به دیگر شغل ها اشاره کرد.

نوشته ۵ سایت برتر کسب درآمد آنلاین اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses