باگ های درآمد زای ویندوز

باگ (Bug) به معنای اشتباه در اجرای نرم افزار است. باگ در نهایت به یک سری نتایج غلط و یا حتی عدم اجرای درست نرم افزار می انجامد. ویندوز یک سیستم عامل بسیار به روز و پیشرفته است و باید بگویم که با این وجود این سیستم عامل بی نقص نیست. در واقع تقریبا همه نرم افزارها و یا برنامه ها و سیستم عامل ها دارای یک سری نقص هایی هستند. در سال های اخیر شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت و … برای آن دسته از کاربران خود که بتوانند مشکلات برنامه هایشان را بیابند جوایز چشم گیری تعیین کرده اند. ویندوز که نیز ازین مقوله مستثنا نیست هم مورد توجه بعضی افراد قرار گرفته است. البته برخی شرکت های دیگری هم چنین کاری را انجام داده اند اما با توجه به پایین بودن ارزش جوایزشان نسبت به برخی شرکت های بزرگ خیلی مورد توجه نبودند. برخی از این باگ ها با عنوان باگ های درآمدی ویندوز معروف شده اند چندی پیش شرکت مایکروسافت برای کسانی که بتوانتد باگ هایی در ویندوز بیابند جوایزی ارائه کرده؛ ارزش جوایز با توجه به اهمیت باگ یافت شده متغیر است! این شرکت در صفحه ای در سایت خود جایزه هایی تعیین کرده است، برای مثال یکی از آن ها اینست: اگر کسی بتواند راه های مناسبی برای دفاع از محصولات شرکت مایکروسافت ارائه کند به او جایزه ای صد هزار دلاری تعلق می گیرد! این جایزه برای فقط یک نفز نیست در واقع یعنی اگر چند نفر راه های مختلفی ارائه دهند می توانند به نسبت دانش شان پول دریافت کنند.

همانطور که در ابتدا ذکر شد این مسابقات چندین سال است که برگزار می شود و شرکت در آن ها برای همه افراد بدون مانع است. اما اینکه چه کسانی موفق خواهند شد و لازمه ی این مسابقات چه تخصصاتی است مسئله ای است که بسیار با اهمیت است.
اگر شما نیز قصد شرکت در این مسابقات را دارید و در فکر یافتن باگ های ویندوز و یا هر برنامه دیگری هستید بهتر است که به زبان های برنامه نویسی مهم تسلط داشته باشید. امروره زبان هایی مانند اندروید ، C، جاوا و بسیاری دیگر از این قبیل راه های درآمد افراد زیادی بوده اند. با یادگیری زبان های برنامه نویسی و کسب مهارت و دانش های جدید در زمینه ی کامپیوتر شما نیز می توانید یکی از افرادی باشید که در مسابقات باگ های ویندوز برنده می شوند.

نوشته باگ های درآمد زای ویندوز اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses