افزونه WordPress Comment Rating امتیاز دهی نظرات

افزونه WordPress Comment Rating برای سیستم قدرتمند وردپرس

عرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز لرن فایلز ! امروز با هم افزونه WordPress Comment Rating امتیاز دهی نظرات را بررسی خواهیم کرد که یکی از پرکاربرد و محبوب ترین افزونه ها در زمینه سیستم عامل وردپرس میباشد. تا حالا بارها شده به سایت هایی وارد شده اید که در قسمت نظرات آن امتیازاتی قرار دارد که کاربران میتوانند که نظر خود را با قابلیت نمره دادن یا لایک کردن بدهند در واقع این امکان را با این افزونه میتوانید برای سایت خود نیز پدیدار کنید پس با آکادمی لرن فایلز همراه باشید.

افزونه امتیاز دهی نظرات برای سیستم قدرتمند وردپرس

با نصب افزونه و فعال کردن آن در بخش افزونه ها میتوانید این افزونه مورد استفاده در قالب و وب سایت خود داشته باشید و نوع امتیاز دهی نیز مشخص کنید که به چه صورت باشد یا حتی تصاویر اختصاصی خود را در افزونه اپلود کنید تا افزونه آن تصاویر اختصاصی شما را در کدنویسی خود قرار دهد و از آنها بدون کار سختی در وب سایت شما استفاده کند این افزونه دارای امتیاز ۴٫۵ از مجموع امتیاز ۵ در وب سایت پلاگین های وردپرس میباشد و به دست pixelgrade در تاریخ ۳ ماه پیش آپدیت گردیده است و توسط بیش از شش هزار نفر تا به حال نصب گردیده است و امروز میتوانید از سایت برنامه نویسی لرن فایلز این افزونه را دانلود و به راحتی استفاده نمایید.

برای دانلود افزونه WordPress Comment Rating کلیک کنید !

برای ورود به صفحه افزونه WordPress Comment Rating کلیک کنید !

امیدوارم که کاربران گرامی از این افزونه نهایت لذت و استفاده را ببرید و در معرفی افزونه های دیگر در سایت آموزش برنامه نویسی لرن فایلز با ما همراه باشید تا با افزونه های کاربردی و محبوب دیگر نیز اشنا شوید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

اگر دوست دارید برای وب سایت خود یک سیستم امتیاز دهی پنج ستاره طراحی کنید دیدن این ویدئو نیز به شما پیشنهاد میشود .

نوشته افزونه WordPress Comment Rating امتیاز دهی نظرات اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses