جستجو کپی برداران مطالب وب سایت

جستجو کپی برداران مطالب وب سایت

عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام کاربران عزیز لرن فایلز ! خب امروز با معرفی یک سایت خارجی بسیار مفید و پرکاربرد همراه شما دوستان لرن فایلزی هستیم . سایت آنالیز وب سایت شما که هم میتوانید وب سایت خود را از نظر سئو بررسی کنید و هم کپی برداران مطالبتون را به راحتی و اسودگی پیدا کنید و در صورت نیاز به مقابله با کپی برداران بپردازید. همیشه در اینترنت کسانی وجود دارند که کپی برداری برای آنها مهم بوده و اهمیتی به حقوق کپی رایت نمیدهند برای همین نیز قانون کپی رایت در کشور ایران جایی پیدا نکرده و با استفاده از مطالب کپی منفعت شخصی که زحمت کشیده را به سمت خود جذب میکنند و این کار تفاوتی با دزدی یا خوردن مال حرام ندارد.

مطالب وب سایت

این سایت خارجی نوشته ها و عناوین وب سایت شما را انالیز (جستجو متن و عکس های وب سایت شما) و با سایر وب سایت ها با کمک جستجوگر ها مقایسه میکند و اگر وب سایتی تقریبا نوشته هایش مانند وب سایت شما باشد آن را نشان میدهد توجه کنید ممکن است بر طبق شباهت زیاد چندین متن در مطالب دو سایت و سایت شما ممکن است سایتی که کپی بردار نیست را نیز کپی بردار نشان بدهد پس بعد از بررسی زود قضاوت نکنید و ابتدا به کمی تحقیق درباره مطالب مخشص شده بپردازید.

برای ورود به سایت معرفی شده کلیک کنید

بعد از ورود در کادر آدرس سایت خود را وارد کنید و تایید را بزنید و منتظر بمانید تا سایت شما آنالیز شود و نتایج بررسی شده را به شما بدهد.

امیدوارم که از این مقاله نیز نهایت لذت را برده باشید و امیدوارم وبمستران لرن فایلزی به قانون کپی رایت همیشه احترام بگذارند و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در نظرات میتوانید پرسش را انجام بدهید تا در کمترین زمان به پاسخ مناسب برسید.

موفق باشید

نوشته جستجو کپی برداران مطالب وب سایت اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses