آیفون ۷ و ادعاهایش

آیفون ۷ اپل که در آینده وارد بازار خواهد شد ویژگی هایی نظیر یک سخنران دوگانه و یک دوربین بزرگتر را دارد در صورتی اگر آخرین دور از تصاویر نمایش مجاز نباشد.
یک عکس منتشر شده توسط سایت وبلاگ تکنولوژی فرانسه Nowhereelse.fr، که در تصویر بالا آن را می بینید نشان می دهد که به جای یک بلندگوی دوم، از پوشش گوشی با سوکت صوتی استاندارد استفاده شده است. این بدان معناست که آیفون می خواهد بلندگوهای استریو را برای اولین بار ارائه دهد. شایعات متفاوتی که تاکنون پخش شده است حاکی از آن است که آیا اپل به زودی جک هدفون ۳٫۵mm مرسوم را ارائه می دهد یا نه؟

عکس دوم نیز (که در بالا مشاهده میکنید)، همچنان از پوشش آیفون ۷ می گوید، همان طور که در تصویر قابل مشاهده است که یک لنز دوربین دوگانه است که در ارتفاع بالا کاملا به اندازه یک ” bump ” (برآمدگی) افزایش یافته را نشان می دهد. اگر شایعات به درستی اثبات شوند، دوربین دوگانه ممکن است بخشی از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ مدل آیفون +۷ یا حتی یک نسخه ویژه ” Pro ” باشد اما نه بخشی از یک استاندارد صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ آیفون ۷ باشد.

دیگر عکس های منتشر شده توسط Nowhereelse.fr نشان می دهد یک سوراخ دوربین بزرگتر می باشد که می تواند هدف آن برای تولید یک آیفون با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ باشد. این مجموعه دوربین نیز دارای یک برآمدگی بالا است که بیرون از سطح گوشی نیز مشاهده می شود.

با سقوط فروش آیفون، اپل به طرز زیرکانه ای نیاز بیشتر مصرف کنندگان را با خرید آیفون ۷ برطرف میکند، اما گزارش ها تاکنون ادعا دارند که در مدل ۲۰۱۶ تنها پیشرفت جزئی ارائه کرده است و به این دلیل است که جدیداً اپل در حال صرفه جویی هزینه ها در قابلیت به روز رسانی بزرگتر برای نسخه سال آینده است.
در نهایت، عکس می تواند این را نشان دهد که تغییر موقعیت برای دو خط آنتن افقی که پشت آیفون برای سال آینده افزوده خواهند شد. و در عوض، دو خط آنتن در لبه های بدن ظاهر می شود.

خط تولید آیفون ۷ شروع شده است،و از منبع اپل Foxconn انتظار تولیدکلید خاص برای آیفون با پشتیبان گیری از Pegatron می رود. اپل ممکن است با تکیه بر مواردی مانند بلندگوهای دوگانه و دو دوربین به درام و هیجان برای علاقمندان به آیفون تا سال آینده تبدیل شود.

نوشته آیفون ۷ و ادعاهایش اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses