سرویس های eBAY

سرویس های eBAY امکانات زیادی  را برای کاربران خود فراهم کرده که می توان به صورت فهرست وارد بیان کرد:

حراجی الکترونیکی : فروشنده یک کالا را روی وبگاه قرار می دهد، سپس یک قیمت پایه برای حراجی آن تعیین می کند و نیز یک زمان مشخص را برای اتمام زمان حراج اعلام می کند(۱ روز، ۳روز و….) و در پایان به بیشترین قیمت پیشنهادی،  کالا را تحویل می دهند.

همین حالا بخرید : علاوه بر اینکه کسی قیمت پایه ای را برای حراج کالایی تعیین می نماید،  می تواند یک قیمت ثابت را معرفی کند تا هر کسی خواست بدون شرکت در حراجی با پرداخت آن قیمت صاحب آن کالا شود. در حقیقت یک جور تعیین سقف برای حراجی است.

قیمت ثابت : در این مدل فرد فروشنده یک قیمت ثابت را برای فروش کالای خود تعیین می کند و اولین فردی که بتواند با اولین قیمت آن کالا را خریداری کند صاحب آن کالا می شود.

 همان حالا بخواهید( مطرح کردن نیاز ها) : در این سیستم برای مثال یک مشتری اعلام می کند یک ماشین با مدل X  را با قیمت  Y خریداری کند، سپس فروشندگان در میان مشتریان جست و جو می کنند و فردی که مناسب کالای آنها است پیدا کرده و کالا را به آنها می فروشنده.

EBAY STORES : سرویس دیگری که eBAY به مشتریان خود ارائه می دهد استفاده از امکان راه اندازی فروشگاه های شخصی است که در آن امکانات پرداخت و قرارداد کالا برای فروش با قیمت ثابت فراهم است در نتیجه یک درگاه برای فروشگاه های دیگر هم قرار می گیرد.

HALF.COM : یکی از وبگاه های زیر مجموعه ی eBAY است که در آن چندین نوع کالای خاص با قیمت ثابت به فروش می رسد. از جمله این کالاها CD ها و DVD ها و کتاب های مختلف و بازی های رایانه ای و ابزار های این بازی ها هستند.

نظرات و راهنمایی ها : دو سرویس دیگر از eBAY نظرات و راهنمایی ها هستند که در ادامه به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد

سیستم های مدیریت بازار: همان طور که پیش این ذکر شد در eBAY افرادی وجود دارند که شغل خود را از طریق واسطه گری به وسیله این سایت می گذارند. به این معنی که آماده هستند که کالای شما را به فروش برسانند و مقداری هم دست مزد دریافت می کنند این افراد معمولا تعداد بسیار زیادی از کالا های در حال حراجی دارند که باید به آنها رسیدگی کنند در عین حال در حراجی کالا های دیگری هم شرکت می کنند و آنها هم تعداد زیادی را در بر می گیرند در نتیجه این افراد نیاز به نرم افزار های تحت وب دارند که توسط eBAY تعیین شده باشند. و امکانات کافی را برای مدیریت این تعداد زیاد کالا به آنها بدهد .این افراد با پرداخت مبالغی به eBay نسخه های مختلفی از این نرم افزار را دریافت می کنند

نوشته سرویس های eBAY اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses