باز کردن تمامی برنامه ها با یک تصویر

PhotoLogin به شما اجازه می دهد تا با یک عکس و استفاده از آن به عنوان رمز عبور به محتوای آنلاین خود دسترسی پیدا کنید.
مثلا اتفاق افتاده است که شما تابحال هرگز رمز عبورتان را دوباره بخاطر نیاورده باشید؟

LogMeOnce، یک شرکت است که از وعده جدید خود در این باره میگوید : تمام کلمات عبور شما را در یک مکان امن ذخیره می کند و در حال حاضر آن را توسعه داده است و یکی از ویژگی های جدیدش PhotoLogin است. همانطور که از نام آن پیداست، کلمه عبور شما توسط یک تصویر محافظت می شود. اگر شما می خواهید وارد یک وب سایت یا یک برنامه شوید، کاری که شما باید انجام دهید این است که با ضربه محکم و ناگهانی یک عکس را با استفاده از وب کم کامپیوترخودتان انتشار دهید.
به جای تکیه بر روی شکل یک کامپیوتر به صورت دقیق تر، LogMeOnce فقط عکس شما را بر روی دستگاه دیگر ارسال می کند و از شما در مورد تصویر می پرسد اگر آن را OK کنید آن گاه به شما اجازه داده و وارد آن می شوید.

کوین شهبازی، مدیر عامل شرکت LogMeOnce می گوید:”کلمه عبور مرسوم خطرناک است، به طور معمول ضعیف است و بیشتر در معرض هک شدن و یا تکرار است”
LogMeOnce تنها شرکتی نیست که با استفاده از عکس اطلاعات خود را باز می کند. به عنوان مثال، گوگل، تکنولوژی تشخیص چهره در گوشی های آندروید با نرم افزار خود را پنج سال پیش ارائه کرده است. درست مثل PhotoLogin، همه قادر به انجام آن هستند، و هماگونه که در PhotoLogin با یک ضربه محکم و ناگهانی یک عکس جدید به سیستم وارد می شوید.

چرا همه ما در حال حاضر به جای استفاده از رمز عبور، با کمک چهره قفل های امنیتی را باز نمی کنیم؟ در صورتی که همه چیز را محافظت می کند.
خوب معلوم است ، چون همیشه کار نمی کند. در واقع با نگاهی به FaceLock می توان یافت که یک برنامه خوبی است که در فروشگاه Google Play ارائه شده است و در وعده امنیت فوق العاده خود با حفاظت از برنامه ها و سایر اطلاعات بر روی یک گوشی به طوری که همانند استفاده با ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از صورت خود موفق بوده است. این تئوری خیلی خوب است، اما برخی از کاربران می گویند که همیشه کار نمی کند.
LogMeOnce فکر می کند که همه این مشکلات را با اجتناب از تجزیه و تحلیل کامپیوتر در وهله اول حل کرده است. مثلا هنگامی که شما سعی می کنید به یک وب سایت بر روی یک کامپیوتر ورود پیدا کنید، آنگاه، LogMeOnce صرفا با یک عکس گرفته شده با وب کم کامپیوتر به گوشی خود می فرستد. بعد آن، شما باید ۶۰ ثانیه برای اعلام ورود به آن سایت منتظر باشید. پس از آن، عکس به طور کامل حذف شده است.
“همانند این است که هیچ سرور درگیر وجود ندارد، هیچ ربات وجود ندارد. مانند یک انسان واقعی است.”

” professional” نسخه ای از نرم افزار است که اجازه می دهد تا کاربران از سمت راست و چپ عکس برای دیدن مختصات دقیق GPS که در آن گرفته شده است، مثل این که در چه زمانی و از چه مرورگری. و اگر تلفن شما به سرقت رفت، LogMeOnce با یک ویژگی به نام Mugshot که از طریق آن، اگر کسی برای دسترسی به اطلاعات شما تلاش کند، این برنامه با ارسال یک تصویر و همراه با محل آن به شما، می توانید آنها را تعقیب کنید.

از ویژگی های رایگان و در دسترس بر روی برنامه های افزودنی مرورگر برای کروم، فایرفاکس، سافاری بر روی ویندوز، مک و و در iOS و سیستم عامل اندروید است.
این برنامه از سه شنبه آینده در دسترس خواهد بود. این برنامه به صورت رایگان برای کاربران موجود است.

نوشته باز کردن تمامی برنامه ها با یک تصویر اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses