قوانین و سیاست های انجمن

انجمن ها توسط مجموعه ای از افراد اداره می شوند، جمعی به عنوان اعضای آن هستند و افرادی به عنوان مدیران و تعدیل کننده ها، که وظیفه تعمیر و نگهداری فنی آن را به عهده دارند. اکثر انجمن ها لیستی از قوانین، شرح خواسته ها، هدف ها و رهنمودهای سازندگان آن به عنوان سیاست انجمن دارند. معمولاً بخش پرسش و پاسخ که حاوی مطالب و اطلاعات اساسی برای اعضای جدید و کسانی که هنوز با اصول استفاده از فروم آشنا نیستند، نیز وجود دارد.
هنگامی که قوانین شکسته می شود معمولاً چند مرحله در نظر گرفته شده است. اولین مرحله هشدار است که معمولاً به شکل یک پیام خصوصی داده می شود. پس از آن، اگر دوباره قانون نادیده گرفته شد و اخطارها کارا نبود، عضو برای چند روز از تالار گفتگو تبعید می شود که مسدود کردن دسترسی فردی را به سایت یا بن شدن نامیده می شود.

 اگر مجرم پس از طی حکم صادره اقدام به تکرار جرم کند، دوباره برای زمانی بن می شود. آزار و اذیت مداوم سایت، در نهایت به منع دائم ختم می شود. با این حال، در بیشتر موارد به سادگی به این معنی است که این حساب قفل شده است. در موارد شدید که در آن مجرم  پس از این که برای همیشه ممنوع شد  با ایجاد یک حساب دیگر، همچنان به آزار و اذیت سایت ادامه داد، مدیران اقدام به ممنوعیت IP (شمارۀ منحصر به فرد کامپیوتر خاطی) می کنند. که اگر IP استاتیک یا تغییر ناپذیر باشد، دسترسی به سایت از طریق کامپیوتر مجرم جلوگیری می شود.

در برخی از شرایط افراطی ، محدوده IP یک کشور ممنوع می گردد که معمولاً به دلیل مسائل سیاسی است. مطالب تخطی شده از قوانین معمولاً حذف می شود. به عبارت دیگر گاهی اوقات آن را قفل می کنند تا مدیران تصمیم بگیرند که آیا آن را باز کنند یا نه.

یکی از معمول ترین اشتباهات در انجمن های اینترنتی این است که یک مطلب دوبار یا چند بار ارسال می شود. اعضا گاهی اوقات نسخه ای از یک مطلب که فقط کمی متفاوت است را دوباره ارسال می کنند. به ویژه در انجمن هایی که در آنها مجاز به ویرایش پست های قبلی خود نباشید.

ارسال چند پست به جای ویرایش پست های قبلی می تواند به طور مصنوعی تعداد نوشته های کاربران انجمن را زیاد کند. ارسال چند پست مشابه می تواند غیر عمدی باشد. مثلاً مرورگر کاربر ممکن است با وجود اینکه ارسال پست انجام شده پیام خطا نمایش دهد. یا به دلیل کندی سرعت اینترنت ممکن است کاربر بارها و بارها دکمه ارسال را فشار دهد.

فروم شامل یک ساختار مانند درخت دایرکتوری حاوی مباحث متناهی (معمولا موضوعات) و جزئیات آنها در داخل پست ها می باشد. به طور منطقی، انجمن ها حاوی مجموعه متناهی از مباحث عمومی و سازمان یافته هستند (معمولاً با یکی از موضوع اصلی و به روزرسانی آن توسط یک گروه که به عنوان اعضا شناخته می شوند، و توسط یک گروه دیگر که به عنوان مدیر شناخته می شوند، اداره می شود).

نوشته قوانین و سیاست های انجمن اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses