آینده اندروید

اندروید با سرعت اعجاب آوری در حال پیشرفت است. در کمتر از ۱ سال و از سپتامبر ۲۰۰۹ چهار ویرایش اصلی این سیستم عامل یعنی ویرایش های ۱٫۶ ، ۲٫۲ و ۲٫۶ منتشر شده است. با همه گیر شدن اندروید شاهد رشد روز افزون برنامه نویسان اندروید هم هستیم . این امر باعث شده تا تنها برخی از شرکت ها که به طور متمرکز و با تمام توان بر روی این سیستم عامل کار می کنند، مانند موتورولا و HTC بتوانند همگام با ارائه  ویرایش های جدید اندروید گوشی های خود را به روز کنند ولی سایر شرکت ها رفته رفته در حال عقب افتادن از این قافله هستند. به عنوان مثال میتوان به شرکت سونی اریکسون اشاره کرد.

در هر حال به نظر می رسد که گوگل باید فکری به حال فاصله ایجاد شده بین رقبا بکند وگرنه بروز این ناهماهنگی بازار را نیز دچار آشفتگی خواهد کرد.

سهم بازار اندروید در مقایسه با سایر سیستم های عامل تلفن های هوشمند، رشد اعجاب آور اندروید را نشان می دهد. اندروید برای نخستین بار در سه ماهه اول سال ۲۰۱۰ توانست گوشی های بیشتری از مهم ترین رقیب خود یعنی اپل به فروش برساند.

آینده اندروید :

خوب اگر فکر کرده اید که کار شما با اندروید تمام شده است سخت در اشتباه هستید. اگر کار شما هم با اندروید تمام شده باشد، کار اندروید با شما تمام نشده است. بله این آدم آهنی سبز رنگ پس از رسوخ در تلفن های همراه شما قصد دارد وارد تلویزیون های شما هم بشود.

به چشمان خود شک نکنید. درست خوانده اید اندروید به زودی در تلویزیون های شما نیز خواهد بود. در همایش Google I/O در ماه مه ۲۰۱۰ شرکت های گوگل، سونی، اینتل، لاجیتک، بست بای، ادوبی و دیش نتورک از عرضه تلویزیون های مبتنی بر اندروید خبر دادند.

تلویزیون هایی که به طور بی سیم به اینترنت متصل میشوند و علاوه بر اینکه امکان اتصال به شبکه های آنلاین پخش فیلم را دارند، از برنامه های کاربردی که برای نصب بر روی این تلویزیون ها تهیه می شوند نیز بهره خواهند برد.

مسلماً تب اندروید به این زودی فروکش نخواهد کرد. هجوم بی سابقه شرکت ها برای تولید محصولات مبتنی بر اندروید رفته رفته طیف گسترده تری از محصولات شامل تلفن همراه ، تلویزیون ، نت بوک و تبلت را در بر میگیرد. به نظر می رسد همه چیز به کام اندروید است و به سختی می توان تصور کرد سیطره این پدیده به سادگی قابل شکستن باشد. آدم آهنی بازیگوش سبز رنگ ما در مدت زمان کوتاهی که از تولدش می گذرد، نشان داده هر روز به دنبال غافلگیر کردن ما و سرک کشیدن به یکی دیگر از وسایل الکترونیکی ماست تا آن را نیز جولانگاه شیطتنت های دوست داشتنی خود نماید.

نوشته آینده اندروید اولین بار در LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
LeanFiles.Com Academy – Online Training Courses