اپل موزیک چیست؟

نام آشنای اپل هر کسی را مجذوب خود کرده است و نمی توان این حقیقت را انکار کرد که بیشتر افراد اپل را می پسندند. اپل موزیک یکی از شاهکار های اپل است که امکانات بسیاری را برایتان فراهم می کند. اپل موزیک یک اپلیکیشن است که به طور پیش فرض بر روی این مدل گوشی نصب شده و قابل حذف نیست البته گر گوشی همراه تان به نسخه Ios 8.4 مجهز باشد، اگر هم نباشد با به روز رسانی آن می بینیبد که این اپلیکییشن به طور خودکار ظاهر می شود!

در ابتدای ورود به اپل موزیک شما یک حساب کاربری سه ماهه دارید که رایگان است اما پس از آن این اشتراک رایگان نخواهد بود. و برای پرداخت از حسابی که در App Store Itunes داشته اید استفاده می شود و پس از سه ماه اشتراک شما تمدید می شود. اما نگران نباشید امکان لغو اشتراک در تنظیمات این اپلیکیشن وجود دارد. در اپل موزیک شما می توانید لیست هنر مندان مورد علاقه خود را داشته باشید به این صورت که در ابتدای ورود به برنامه از شما سبک مورد علاقه تان پرسیده می شود و با پاسخ به این سوال اپل موزیک ، موزیک هایی را به شما پیشنهاد میدهد که با یک بار کلیک بر روی هر کدام (like) یا دو بار کلیک (love) خواهید دید که گزینه مورد نظرتان کمی بزرگتر می شود و در واقع علاقه مندی عای شما به اینصورت به مراتب با بقیه متفاوت تر می شوند.

پس از مرحله انتخاب سبک مورد علاقه تان، اپل موزیک علاقه مندی های شما را با آهنگ هایی که اجرا می شوند حتی آهنگ های رادیو مورد سنجش قرار می دهد. بهتر است بگویم این علاقه مندی ها قابل حذف و جایگزینی هستند. می توانید لیست خود را ریست کنید و هنرمندان و آهنگ های جدیدی را به آن بیفزایید. در این اپلیکیشن فوق العاده از یک کتابخانه موزیک استفاده شده است که بنا به گفته اپل در این قسمت آلبوم های خاصی از تعدادی از هنر مندان گرد آوری شده که امکان سرچ و پیدا کردن آهنگ های محبوبتان را کمی آسان تر کرده است.                                                                                          “پیروز باشید”

نوشته اپل موزیک چیست؟ اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی