معرفی لانچر های برتر اندروید (قسمت سوم)

درباره تعدادی از لانچر های اندروید در دو قسمت قبلی که بر روی سایت لرن فایلز قرار دارد توضیح داده شد. این باردر مقاله معرفی لانچر های برتر اندروید (قسمت سوم) چهار نمونه دیگر از این لانچر ها را برایتان معرفی می کنم.

۱٫ Multi Wallpaper :

این لانچر برای انتخاب کردن وال پیپیر یا همان تصویر زمینه برای هر صفحه به صورت جداگانه است. سایر ویژگی های این لانچر عبارتند از:

-ایجاد تم و قابلیت اشتراک گذاری آن

-مشاهده پیش نمایش تنظیمات قبل از اعمال نهایی

-ویرایش و تغییر اندازه آیکون ها

-قابلیت سفارشی سازی بسیار زیاد

۲٫Apex Launcher :

این لانچر، از برترین لانچر های اندروید به شمار می رود و به کمک آن می توانید محیطی جدید و مطابق سلیقه خودتان طراحی کنید. این لانچر به شما این امکان را می دهد که برنامه های صفحه خود را قفل کنید، امکان تهیه نسخه پشتیبان از تنظیمات و باز گردانی تنظیمات را به شما می دهد. همچنین این لانچر امکان مخفی کردن برنامه ها از کشو، انتخاب سبک پیش نمایش پوشه های متعدد، و امکان ایجاد ۹ صفحه هوم اسکرین به طور همزمان را به شما می دهد.

۳٫ Dodol Launcher :

این لانچر نیز بسیار جذاب است و ویژگی های منحصر به فردی را برایتان به ارمغان می آورد مانند: قابلیت تغییر فونت، امکان نصب آیکون های مختلف، دارابودن ویجت های اختصاصی. و حتی افزودن تم های مختلف بر روی این لانچر امکان پذیر است.

۴٫ Launcher 8 :

بهترین لانچر برای جایگزین کردن رابط کاربری پیش فرض است. این لانچر محیطی با شباهت نسبی به ویندوز فون را برای کاربر به ارمغان می آورد اگر بخواهیم مثالی از این شباهت بیان کنیم، این ویژگی است که وقتی صفحه را به سمت چپ بکشید شاهد این خواهید بود که مانند ویندوز فون لیستی از همه اپلیکیشن ها نمایش داده می شود. این لانچر فوق العاده روان و سریع است. به نظر من امتحان این لانچر را از دست ندهید.

“پیروز باشید”

نوشته معرفی لانچر های برتر اندروید (قسمت سوم) اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی