راه های پولدار شدن بیل گیتس

همه آدم ها در زندگی شان به دنبال پول هستند اما هر کس به طریقی و به اندازه ای که از نظر خودش برایش کافی است. پولدار شدن آرزوی خیلی ها بوده و هست. امروز در این مقاله می خواهم درباره راه های پولدار شدن بیل گیتس صحبت کنم.

در سال ۱۹۷۵ بیل گیتس در دانشگاه واشنگتن در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی داشت، او در حالی که به صحبت های آن ها گوش می داد و به سوالاتشان پاسخ می داد با سوال جالبی یک دانشجوی دختر مواجه شد که از او پرسید : ” آیا برای کسی که آرزو دارد مانند شما باشد توصیه ای ارید؟” این دختر می گفت من از کودکی آرزو داشتم پولدار شوم و الان هم هنور در آرزوی پولدار شدن هستم و می خواهم فردی باشم مانند شما. آیا توصیه ای برای من دارید؟ جالب است بدانید بیل گیتس در جواب این دختر جوان گفت: ” اما آرزوی من پولدار شدن نبود و حتی پس از تاسیس مایکروسافت هم هیچوقت در این فکر نبودم. و همیشه با دیدن افراد پولدار به این می اندیشیدم که پولدار شدن باید عجیب باشد.”

او عقیده دارد بهترین راه موفقیت و پولدار شدن بهره برداری از اطلاعات است. بیل گیتس می گوید اطلاعات کمک بزرگی به شما خواهند کرد. از طریق اطلاعات می توانید درباره رقیبانتان آگاهی کسب کنید. او می گوید از طریق رایانه در جریان روند بازار باشید. برای تجزیه و تحلیل وضعیت کسب و کار از رایانه شخصی استفاده کنید. اطلاعات بازرگانی را به سرعت انتقال دهید با روش جابجایی دیجیتالی چرخه داد و ستد را کوتاه کنید. بیل گیتس می گوید با ارتباط دادن مستقیم فروشنده و خریدار از طریق اینترنت، واسطه ها را از بین می برید و راهی برای سرمایه گذاری بی دردسر می یابید.

پس اگر به دنبال راهی سریع برای پولدار شدن هستید از همین امروز ارتباط دو طرفه تان با مشتریان را از طریق اینترنت آغاز کنید.

“پیروز باشید”

نوشته راه های پولدار شدن بیل گیتس اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی