ذخیره تصاویر قدیمی به صورت دیجیتال

گاهی به سراغ آلبوم های قدیمی می رویم و آن ها را ورق می زنیم تا یاد خاطرات گذشته را زنده کنیم اما این خاطرات کمی بی کیفیت و غبار گرفته اند. برای کمی زنده تر کردن این تصاویر و بهبود بخشیدن به کیفیت آن ها می توانیم به عکاسی ها مراجعه کنیم و با صرف کمی زمان و هزینه تصاویر چاپ شده قدیمی مان را به تصاویر دیجیتال تبدیل کنیم و بتوانیم آن ها را در سیستم و یا موبایل ذخیره کنیم. اما برای ذخیره تصاویر قدیمی به صورت دیجیتال و در گوشی راه دیگری هم وجود دارد!

برای این کار نرم افزار هایی موجود است که برخی از آن ها مانند: Heirloom, Pc Scanner, Photomyne در بازار موجود هستند اما خب ممکن است که هر کدام از این ها برای همه سیستم عامل های گوشی های موجود قابل نصب و استفاده نباشند. ابتدا یکی از نرم افزار هایی که متناسب با گوشی تان است را انتخاب و نصب کنید سپس می توانید به راحتی تصاویر قدیمی را ذخیره کنید.

به عنوان مثال نرم افزار Photomyne را در نظر بگیرید. به کمک آن می توانید به طور همزمان از تصاویر به هم ریخته که بر روی میز یا روی زمین در کنار هم قرار دارند را اسکن کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند که تصاویری که کمی کیفیت خودشان را از دست داده اند و در بعضی قسمت ها کمی کم رنگ شده اند ویرایش کنید تا رنگ تازه ای بگیرند و همچنین ویژگی های خوب دیگری هم دارد که با نصب آن می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید. سایر نرم افزار هایی که نام برده ایم و یا برخی نرم افزار هایی که شاید من آن ها را به خاطر نداشته ام نیز می توانند در بهبود بخشیدن تصاویر قدیمی کمک بزرگی به شما عزیزان می کنند.

“پیروز باشید”

نوشته ذخیره تصاویر قدیمی به صورت دیجیتال اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی