کارگاه تخصصی آموزش سئو با خودآموز سئو سطح۲(سطح پیشرفته)

فیلم آموزشی سئو به زبان فارسی 

خودآموز سئو سطح ۲ (پیشرفته)

آموزش جامع ویدئویی سئو و بهینه سازی سایت

بسته ویدئویی آموزشی سئو سایت شما را گام به گام با مباحث سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و کسب بازدید بیشتر از گوگل و رتبه های بهتر آشنا می سازد.

۹ ساعت و ۱۱ دقیقه فیلم آموزشی + ۴ فایل PDF

اولین و تنها مجموعه تخصصی آموزش ویدئویی سئو در ایران با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم یادگیری

مزایای بسته ویدئویی خودآموز سئو سطح ۲

آموزش ویدئویی با کیفیت عالی و با تدریس محمد مرادی متخصص سئو

انجام تمرینهای واقعی و عملی به هنگام هر آموزش
پشتیبانی ویژه ۳ ماهه در وب سایت یوسایت دیزاین
۴ کتاب الکترونیک pdf با سرفصلهای جذاب در زمینه سئو
دریافت مجموعه قالب و افزونه های جوملا و وردپرس به عنوان هدیه خرید – برای خرید غیر دانلودی
۷ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم یادگیری

سرفصلهای آموزشی سئو :

۱- نصب و اجراء نرم افزار و افزونه های سئو

۲- رسیدن به موففقیت در سئو و اهمیت یافتن در گوگل با تگ عنوان (Title Tag)

۳- رسیدن به موففقیت در سئو و اهمیت یافتن در گوگل به کمک یار کمکی تگ عنوان

۴- قوانین سئو حاکم بر تگ عنوان سایت (Title Tag)

۵- قوانین سئو حاکم بر تگ توضیحات سایت (Description Tag)

۶- معرفی یک الگوریتم و مکانیسم ثابت که اجرای آن قبل از انجام سئو سایت، شما را در روند موفقیت آن بسیار یاری خواهد کرد.

۷- آموزش ساخت بهترین و ایده آل ترین کلمات کلیدی هدف وب سایت با ۲ روش متفاوت و بسیار تاثیرگذار

۸- آموزش ساخت بهترین عنوان و معرفی کوتاه مناسب برای سایت،منطبق با اصول سئو به کمک کلمات کلیدی ساخته شده

۹- مثالهای عملی از آموزش ساخت تگ عنوان و معرفی کوتاه سایت، برچسب، متاتگ توضیحات و کلمات کلیدی، ویژه سایت های شخصی، تولیدی، شرکتی، نیازمندی و درج آگهی، سایت تخفیف و خرید گروهی، فروشگاه اینترنتی

۱۰- رونمایی از شیوه جدید سئو؛ تکنیک تکرار برای دریافت امتیاز و جلب توجه گوگل به موازین تاکیدی سایت

۱۱- آموزش کامل نصب و راه اندازی افزونه سئو وردپرس All in one Seo pack

۱۲- آموزش کامل بخش های مختلف افزونهPack  All in one Seo

– بخش General Settings

– بخش Home page Settings

– بخش Keyword Settings

– بخش Title Settings

– بخش Custom Post type Settings

– بخش Display Settings

– بخش webmaster Verification

– بخش Google Settings

– بخش Noindex Settings

– بخش Advanced Settings

– سربرگ performance

– سربرگ Feature Manager

۱۳- آموزش اصولی نوشتن بهترین عبارات برای تگ عنوان، متاتگ توضیحات، متاتگ کلمات کلیدی و برچسب های برای سایت، جهت قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل با استفاده از تکنیک تکرار منطبق با اصول سئو

۱۴- آموزش نحوه چگونگی بکارگیری کلیدواژه های اصلی و هدف هر صفحه سایت در تگ کلمات کلیدی و برچسب ها با ۲ شیوه جدید و جذاب

۱۵- چک کردن سایت جهت رعایت استاندارد فاکتورهای اصلی سئو سایت در گوگل

۱۶- آموزش روش کاربردی و اصولی برای نوشتن بهترین عنوان، بهترین توضیحات، بهترین کلمات کلیدی و بهترین برچسب ها برای صفحات مختلف داخلی سایت منطبق با اصول سئو جهت ارجاء و ارتقاء جایگاه صفحات سایت به صفحه اول گوگل

۱۷- باید و نباید متاتگ توضیحات

۱۸- Fetch کردن عنوان، معرفی کوتاه، توضیحات، کلمات کلیدی، محتوا و برچسب های هر صفحه سایت

۱۹- قانون کلی تکنیک سئو قابل اجرا برای تمامی وب سایت ها

۲۰- بررسی معنایی کلمات بکارگرفته شده در دامنه سایت از نظر گوگل و تأثیر آن بر سئو سایت

۲۱- آموزش چگونگی استفاده از تگ های هدینگ(H1….H6) در افزایش سئو صفحات سایت

۲۲- مرتبط کردن تگ عنوان هر صفحه با تگ های هدینگ مربوطه آن

۲۳- بالا آوردن هر صفحه سایت در گوگل با یک کلمه کلیدی

۲۴- بالا آوردن هر صفحه سایت در گوگل با ۳ کلمه کلیدی

۲۵- بالا آوردن هر صفحه سایت در گوگل با یک عبارت توصیفی(چندین کلمه کلیدی)

۲۶- آموزش نحوه صحیح استفاده از تگ های هدینگ برای کمک به صفحاتی از سایت که با ۳ کلمه کلیدی در گوگل می خواهند بالا بیایند.

۲۷- آموزش نحوه صحیح استفاده از تگ های هدینگ برای کمک به صفحاتی از سایت که با یک عبارت توصیفی در گوگل         می خواهند بالا بیایند.

۲۸- نکته هائی در باب استفاده از تگ های هدینگ در صفحات سایت

۲۹- بکارگیری از تنظیمات عمومی سئو با توجه به امکانات خود CMS(جوملا – وردپرس)

۳۰- جلوگیری از Duplicate شدن سایت در گوگل

۳۱- قفل کردن آدرس سایت بر روی یک دامین

۳۲- حذف index.php و index.html از آدرس سایت(ارجاء و ریدایرکت بر دامین مرجع)

۳۳- قفل کردن آدرس سایت بر روی index.php و index.html(ارجاء و ریدایرکت بر دامین مرجع)

۳۴- آموزش بکارگیری از کدهای مورد نیاز سئو در فایل htaccess

۳۵- آموزش بکارگیری از کدهای مورد نیاز سئو ریدایرکت در فایل htaccess

۳۶- آموزش بهینه سازی آدرس های(url) بخش های مختلف سایت

۳۷- انتخاب و ایجاد بهترین پیوند یکتا سایت برای سئو بهتر

۳۸- افزودن پسوند به انتهاب آدرس URL صفحات سایت

۳۹- ایجاد بهترین و اصولی ترین شیوه آدرس(url) یک صفحه سایت منطق با اصول سئو

۴۰- کوتاه کردن آدرس سایت جهت بهینه تر شدن

۴۱- بهینه سازی و رعایت نکات سئو در دسته بندی های مختلف سایت

۴۲- بهینه سازی پست ها و رعایت نکات سئو در آنها جهت ارتقاء کلمات کلیدی مندرج در عنوان آنها در گوگل

۴۳- بررسی مجدد ۴ شیوه نوشتاری سئو برای عنوان پست های سایت

۴۴- آموزش کامل نصب و راه اندازی و کار با کامپوننت تورتگ برای ایجاد برچسب در سایت (جوملا ۳، ۲٫۵، ۱٫۵)

۴۵- نکات کلیدی بسیار مهم و البته بسیار تأثیرگذار در سئو جوملا(الگوبرداری از تکنیک تکرار)

۴۶- آموزش ثبت سایت در الکسا(منطبق با روش جدید)

۴۷- بخش هشدارها و پیغام ها گوگل برای سایت

۴۸- بهینه سازی کدهای سایت از لحاظ سئو برای گوگل

۴۹- مثال عملی از بهینه سازی کدهای سایت برای گوگل

۵۰- روش های متداول بهینه سازی کدهای سایت برای گوگل

۵۱- سفارشی سازی و متمایز کردن سایت در لیست نمایش جستجوی گوگل

۵۲- پیدا کردن و حذف تگ عنوان و متاتگ توضیحات تکراری در سایت و جلوگیری از Duplicate شدن سایت

۵۳- آموزش ایجاد Site Link سایت برای گوگل(البته در راستای کمک و پیشنهاد به گوگل)

۵۴- حذف لینکهای ناخواسته از Site Link گوگل

۵۵- شناسایی و یافتن بهترین Queries سایت دریافتی از گوگل

۵۶- شناسایی و یافتن بهترین کلمات سرچ شده در گوگل بهنگام کلیک کاربران به سایت شما

۵۷- فیلتر کردن Queries

۶۰- دانلود داده های آماری گوگل از سایت

۶۱- روش های افزایش محبوبیت و CRT سایت نزد گوگل و کاربران

۶۲- شناسایی و تعیین موقعیت سایت در گوگل بر اساس هر کلمه کلیدی

۶۳- الگوریتم محاسبه CRT یا همان محبوبیت سایت

۶۴- دریافت اطلاعات آماری از تعداد لینکهای دریافتی از سایتی خاص به سایت خودتان

۶۵- دریافت اطلاعات آماری از بیشترین تعداد لینکهای دریافتی از سایت های دیگر به سایت خودتان

۶۶- دریافت اطلاعات آماری از صفحات محبوب سایت تان

۶۷- دریافت اطلاعات آماری از تعداد Anchor text های موجود در سایت خودتان

۶۸- قانون سئو حاکم بر Anchor textهای سایت

۶۹- آموزش نحوه اصولی ایجاد یک Anchor text داخلی سایت

۷۰- نظام پایه و اساسی سئو حاکم بر لینک کردن از ۱ کلمه کلیدی به صفحه ای دیگر از سایت

۷۱- نظام پایه و اساسی سئو حاکم بر لینک کردن از ۲ کلمه کلیدی به صفحه ای دیگر از سایت

۷۲- دریافت اطلاعات آماری از تعداد صفحات بهمراه تعداد لینکهای مرتبط شدن با هم در سایت

۷۳- چک کردن اسپم شدن سایت در گوگل

۷۴- تعیین موقعیت کشور هدف سایت در گوگل برای سئو بهتر

۷۵- تعیین انتصاب فعالیت کشوری و جهانی سایت در گوگل برای سئو بهتر

۷۶- تعیین زبان فعال سایت در راستای مورد هدف قراردادن مردمان آن کشورر

۷۷- دریافت اطلاعات آماری از نحوه ایندکس شده سایت در گوگل در بازه های زمانی مختلف

۷۸- دریافت پرتکرارترین کلمات کلیدی موجود در سایت از زبان گوگل

۷۹- معیارهای اهمیت یافتن یک کلمه کلیدی در سایت از دید گوگل

۸۰- آموزش حذف دائمی یک آدرس URL سایت از ایندکس گوگل

۸۱- آموزش حذف موقت یک آدرس URL سایت از ایندکس گوگل

ادامه آموزش کامل ابزارهای گوگل وبمستر تولز از خودآموز سئو – سطح ۱ شامل:

۸۲- آموزش کامل بخش Site Dashboard

۸۳- آموزش کامل بخش site messeges

۸۴- آموزش کامل بخش Search Appearance

Strucrured Data

Data Highlighter

Html Improvements

SiteLink

۸۵- آموزش کامل بخش Search Traffic

search Queries

Link to your site

Internal Links

Manual Action

International Targeting

۸۶- آموزش کامل بخش Google Index

Index Status

Content Keyword

Remove Urls

۸۷- جمع بندی کلی و مرور بهمراه آموزش اصول ادامه فرآیند سئو سایت از خودآموزس سئو سطح ۱ تا به این انتها

۴ کتاب آموزشی شامل: آموزش htaccess، آموزش متاتگ ها، آموزش ریدایرکت، آموزش robots.txt

– آموزش کامل فایل htaccess

– آموزش کامل ریدایرکت ها – آموزش کامل متاتگ ها

– آموزش کامل فایل Robots.txt

این مجموعه آموزش ویدئویی دارای ۴ کتاب pdf بهمراه مجموعه قالب و افزونه های کاربردی سیستم مدیریت محتوا(جوملا – وردپرس) به عنوان هدیه خرید می باشد که همراه با این آموزش در داخل فایلی که دانلود می کنید موجود می باشد.

نوشته کارگاه تخصصی آموزش سئو با خودآموز سئو سطح۲(سطح پیشرفته) اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی