چگونه فرامین صوتی تلویزیون های هوشمند را غیر فعال کنیم

چگونه فرامین صوتی تلویزیون های هوشمند را غیر فعال کنیم:

در حدود چند ماه گذشته خبر هایی منتشر شد که نگرانی هایی را برای گروهی از افراد جامعه به ارمغان داشت ، خبرهایی در رابطه با تلویزیون های سامسونگ! شایعات مبتنی بر این بوده است که برخی از مدل های خاص این کمپانی علاوه بر پخش برنامه ها و استفاده های عادی شان ، به عنوان جاسوسی برای ضبط مکالمات شخصی خانواده ها استفاده می شود. تلویزیون های هوشمند سامسونگ با داشتن میکروفون هایی برای انجام فرامین صوتی ، متهم به جاسوسی برای شرکت واسطه هستند. شرکت هایی که واسط هایی بین خریدار و کمپانی اصلی هستند. فرامین صوتی تلویزیون های سامسونگ به زبان فارسی نیست و ممکن است استفاده از آن ها برای بیشتر ایرانیان کمی دشوار باشد اما سامسونگ اعلام کرده است که به زودی زبان فارسی نیز در این فرامین فعال خواهد شد.

در حال حاضر قصد ما این نیست که درباره صحت و یا عدم صحت این اخبار و شایعات پیرامون آن صحبت کنیم و در این مقاله جای بحث هم نیست .با توجه به آن که برخی افراد از فعالیت فرامین صوتی سامسونگ کمی ناراحت به نظر می رسند در این مقاله هدف این است که راه کاری را برای لغو این فرامین صوتی ارائه بدهیم.
برای این کار باید در منوی Settings به دنبال گزینه Smart Features بگردید و پس از انتخاب این گزینه به سراغ گزینه Voice Recognition رفته و حالت غیر فعال را برای آن انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که پس از غیر فعال کردن فرامین صوتی، دیگر انتظار نداشته باشید با فرمان Hi Tv بتوانید به فرامین صوتی دسترسی داشته باشید. اما برای این دسترسی می توانید از طریق کنترل تلویزیون میکروفون را روشن نموده و پس از این به راحتی از فرامین صوتی استفاده کنید.

امیدوارم این خبر مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

نوشته چگونه فرامین صوتی تلویزیون های هوشمند را غیر فعال کنیم اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی