سرفیس های مایکروسافت در سال آینده بیشتر میشوند

سرفیس های مایکروسافت در سال آینده بیشتر میشوند :

به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده سازی برای معرفی یک دستگاه Surface جدید در این سال است. Shubhan Chemburkar یک توسعه دهنده برنامه در هند، تعدادی از نکات سطحی که در سفر اخیر خود به ساختمان ۸۸ مایکروسافت داشت را بیان می کند. مایکروسافت دارای یک پیشرفت بزرگ در طول چند سال گذشته داشته که به لطف تلاش های زیادی که در به روز رسانی محصول های سخت افزاری خود صورت گرفته که شامل معرفی Surface Pro 4 و Surface Book و به روز رسانی های بسیار مفید که برای قلم و کاور کیبوردی سرفس انجام داده است. اما این موفقیت به پایان نرسیده و یک فضای خالی برای سال ۲۰۱۶ احساس می شود که با عنوان “به زودی “ همراه است.

مایکروسافت سرفیس (Microsoft Surface) دستگاهی از خط رایانه های حمل شونده (تبلت) طراحی و معرفی شده از سوی شرکت مایکروسافت است که با سیستم عامل های «ویندوز آر. تی» و همچنین «ویندوز ۸» کار کرده و در دو مدل به بازار عرضه شد. عنوان مدل نخست اش سرفیس و مدل دوم آن سرفیس حرفهای (Pro) خواهد بود این دستگاه در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار آمریکا آماده ارائه گردید. سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) چهارمین نسل از دستگاه دوحالته (تبلت-لپتاپ) مایکروسافت سرفیس است که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شد. سرفیس بوک (Surface Book) به واسطهٔ طراحی متفاوت صفحهٔ کلیدش که قابل جدا شدن است و در هنگام بازکردن آن پایهٔ دینامیکی لولا دار (dynamic fulcrum hinge) آن بسط پیدا میکند از دیگر سرفیس های مایکروسافت قابل تمایز است. سرفیس بوک دارای یک باتری جانبی تعدادی پورت و یک واحد پردازش گرافیکی است که به طور اختیاری میتوان به آن اضافه کرد و تنها زمانی که بخش تبلت به صفحه کلید متصل است قابل استفاده است.سرفیس بوک در کنار سرفیس پرو ۴ و در رویداد دستگاههای ویندوز ۱۰ در ۶ اکتبر ۲۰۱۵ توسط مایکروسافت معرفی شد.

موفقیتی به نام سرفیس :

برای این فضای خالی با توجه به اینکه هیچ خبری در این مورد منتشر نشده گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. کاملا واضح نیست که مایکروسافت چه برنامه ای برای سرفیس دارد. آیا در این سال تبلت یا لپتاپ و یا لوازم جانبی برای محصولات موجود خود معرفی میکند یا چیز کاملا جدیدی به بازار معرفی می کند. شایعات اخیر حاکی از این است که مایکروسافت ممکن است درحال آماده سازی ( کمی بعد از امسال ) برای راه اندازی یک مراسم  AIO برای برند سرفیس باشد.

دیجی تایمز در اوایل این هفته گزارش داد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای مراسم AIO سرفیس است تا محصول جدیدی به عنوان جایگزینی برای Surface Book را معرفی کند. منابع نزدیک به برنامه های مایکروسافت در زمینه Surface گفته اند که مایکروسافت در حال آزمایش تجربه تعدادی اجزای سنتی PC بر روی سرفیس بوک است. این ها همه در حالی است که از مدت بسیار قبلی این شایعه که مایکروسافت در حال کار بر روی Surface Phone است در بسیاری از سایت های خبری مطرح شده است. اما باید دید که مایکروسافت چگونه موفقیت Surface Book و Surface Pro 4 را با معرفی جایگزین های مناسبی ادامه می دهد.

با تشکر از همراهی شما

_________________________________________________

نوشته سرفیس های مایکروسافت در سال آینده بیشتر میشوند اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی