چه کسانی نباید از پردازش ابری استفاده کنند؟

قبلا در مقاله ای به توضیح کامل پردازش ابری پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم . Cloud Computing به شما اجازه می دهد به تمام برنامه های کاربردی و اسناد خود، از هر جایی از دنیا دسترسی پیدا کنید و شما را از گرفتاری های استفاده از کامپیوترهای دسک تاپ رهایی می بخشد و به شما کمک می کند با دیگران همکاری کنید. اما پردازش ابری برای همه مناسب نیست و نقاط قوت و ضعف متعددی دارد. ما، در این مقاله به کاربرانی که نمی توانند از مزایایی Cloud Computing استفاده کنند اشاره میکنیم

کسانی که به اینترنت مناسب دسترسی ندارند. پردازش ابری ، به ابر اینترنتی و دسترسی به اینترنت وابسته است. اگر شما به اینترنت دسترسی ندارید، شانس استفاده از محاسبات ابری را از دست خواهید داد.

کاربرانی که قادر به استفاده از اینترنت نیستند، نباید استفاده از محاسبات ابری را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرند. همین قانون در صورتی که شما از یک اینترنت کم سرعت، مثل یک روش دسترسی Dial Up استفاده کنید نیز صادق است.

یک ارتباط اینترنتی کند، هنگامی که بخواهید به برنامه های کاربردی بزرگ و اسناد دسترسی پیدا کنید از هر چیزی بدتر است.

  1. افراد آفلاین :

    در بین سایر موارد، هر کسی که به طور دائم در محیط آفلاینی کار کند که دسترسی به اینترنت اهمیت زیادی ندارد، نمی تواند از مزایای محاسبات ابری بهره برداری کند. این دسته از افراد شامل کسانی هستند که بدون دسترسی به اینترنت در محیط کار یا خانه مشغول انجام فعالیتهای خود هستند و نیازی به اینترنت حس نمی کنند.

  2. افرادی که به مسائل امنیتی حساس هستند :

    امروزه ، ما فکر می کنیم که محاسبات ابری امن است اما نمی توانیم این موضوع را تضمین کنیم. امکان عملی این وجود دارد که سیستم های مبتنی بر ابر، هک شوند و اسنادی که بر روی ابر و برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر قرار دارند در معرض دسترس افراد غیرمجاز قرار گیرند. اگر اسناد شما محرمانه هستند، احتمالاً هنوز نمی خواهید به محاسبات ابری اطمینان کنید وقتی امنیت برای شما اهمیت دارد، هیچ چیزی را جایگزین آن نکنید.

  3. هر کسی که با برنامه های کاربردی فعلی، عقد اخوت بسته است :

    این موضوع احتمالاً مهمترین دلیل برای عدم استفاده از برنامه های کاربردی تحت وب محسوب می شود : شما از آفیس مایکرو سافت استفاده می کنید. بله درست است، بسیاری از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب به طور کامل با فرمت آفیس سازگار نیستند. ممکن است باز کردن سند Word یا Excel در یک برنامه کاربردی تحت وب، یا بالعکس، دشوار یا حتی غیر ممکن باشد.

امیدوارم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

نوشته چه کسانی نباید از پردازش ابری استفاده کنند؟ اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی