ترفند هایی برای افزایش سرعت اینترنت ( قسمت دوم )

ترفند هایی برای افزایش سرعت اینترنت ( قسمت دوم ):

برای بالا بردن سرعت اینترنت از چند روش می شود استفاده کرد که به دلیل طولانی بودن برخی از روش ها دو مورد را در قسمت قبلی گفتیم و دو مورد آخر را هم در این قسمت بیان می کنیم. این گزینه ها هر کدام به تنهایی سرعت اینترنت شما را به اندازه ۱۰۰ درصد افزایش نمی دهد! ممکن یکی از روش ها ۲۰ درصد سرعت اینترنت را افزایش دهد و دیگری ۱۰۰ درصد. برای افزایش سرعت اینترنت خود دو روش زیر را هم امتحان کنید :

۱٫ در منوی Start و در قسمت Run عبارت Regedit را تایپ کنید و اینتر بزنید. گزینه MaxCooectionPerServer را بیابید ، روی آن دابل کلیک کنید ، حال در قسمت Value data برای مورد اول عدد ۸ را تایپ کنید و برای مورد دوم حرف a را قرار دهید .

همین مراحل را برای گزینه MaxConnectionPer_OServer نیز تکرار کنید.

توجه : ممکن است این دو گزینه در همه سیستم ها موجود نباشد. در صورتی که سیستم شما هم فاقد این دو گزینه است می توانید به روش زیر این دو گزینه را به وجود بیاورید.

پس از تایپ Regedit و اینتر ، در سمت راست صفحه ای می بینید که باید روی آن راست کلیک کنید و از قسمت New گزینه DWORD را انتخاب کنید.

در تمامی مراحل به بزرگ یا کوچک بودن حروف دقت کنید.

روش دیگری که در ادامه قرار است توضیح دهم به شما کمک می کند تا از ۱۰۰ درصد پهنای باندتان استفاده کنید.

۲٫در منوی Start گزینه Run را بیابید و عبارت gpedit.msc را تایپ کنید. پس از اجرای Group Policy در قسمت Local Compyter Policy به دنبال Administrative Templates باشید و روی علامت + کنار آن کلیک کنید. سپس روی علامت + که در کنار Network است کلیک کنید ، Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید ، حال بر روی Limit reservable bandwidth راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده ، در قسمت Setting ، در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید. حال در قسمت Bandwidth Limit به جای عدد ۲۰ عدد ۰ را تایپ کنید. در این صورت پهنای باند شما حالت پیش فرض ۲۰ درصد به ۱۰۰ درصد تغییر می کند. برای اطمینان از اعمال تغییرات در قسمت Connection به Properties بروید و از Networking گزینه Packet Scheduler را چک کنید که فعال باشد. و در انتها سیستم را ریست کنید.

“پیروز باشید”

نوشته ترفند هایی برای افزایش سرعت اینترنت ( قسمت دوم ) اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی