آپدیت اندروید ۷٫۰ چه زمانی امکان پذیر است؟

آپدیت اندروید ۷٫۰ چه زمانی امکان پذیر است؟

اندروید ۷٫۰ یا همان نوقا که تا کنون در مرحله آزمایش به سر می برد ، تا چندی دیگر آماده رو نمایی می شود و اخبار حاکی از این است که این نسخه محبوب گوگل تا پایان سپتامبر ۲۰۱۶ در دسترس تولید کنندگان گوشی ها قرار خواهد گرفت. اما با چه زمانی دستگاه های کمپانی های متفاوت این نسخه را دریافت خواهند کرد؟

همانند گذشته ، در ابتدای این دسترسی دستگاه های نکسوس گوگل هستند که این آپدیت را دریافت می کنند و پس از آن ها اندروید نوقا با چند ماه تاخیر برای سایر دستگاه ها و گوشی ها امکان پذیر می شود. در بین سایر دستگاه ها هم ابتدا آن هایی این آپدیت را دریافت می کنند که اخیرا تولید شده اند و یا در حال تولید هستند. به عبارتی گوشی های هوشمندی که جوان تر هستند در مرحله دوم اندروید نوقا را دریافت می کنند.

و اما در ادامه از بین کمپانی های معروف گوشی های هوشمند ، می توان حدس هایی زد که هر کدام حدودا چه زمانی اندروید ۷٫۰ را به کاربران شان ارائه می دهند. با توجه به آپدیت های قبلی برای کمپانی های سامسونگ ، HTC ، موتورولا ، LG و … می توان گفت پس از نکسوس احتمالا موتورولا همانند همیشه اولین کمپانی است که این آپدیت را در اختیار کاربرانش می گذارد. پس از آن پرچمداران سامسونگ اندروید نوقا را دریافت می کنند ، پرچمداران ال جی هم با اندکی تاخیر بیشتر نسبت به سامسونگ و موتورولا آخرین آپدیت اندروید را به کاربرانش ارائه می دهد. در آخر هم Sony و HTC هستند که آخرین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد. البته این ها گمان هایی درباره ارائه اندروید نوقا هستند و هنوز گوگل خبر قطعی درباره این موضوع نداده است و باید تا زمان ارائه آن صبر کنیم.

“پیروز باشید”

نوشته آپدیت اندروید ۷٫۰ چه زمانی امکان پذیر است؟ اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی