Asp.Net Core 1.0 چیست ؟

Asp.Net Core 1.0 چیست ؟

حدود ۱۴ سال پیش در سال ۲۰۰۲ بود که اولین نسخه Asp.Net Core 1.0 ساخته شد و تا کنون در بسیاری از برنامه های کاربردی و وب از آن استفاده شده است. مایکروسافت ابتدا Net Core 1.0 را برای سبستم عامل های Windows و Macos و لینوکس Linux عرضه کرد و بعد ها در سال ۲۰۱۴ ، این مژده را داد که به زودی محصولات Core را به صورت Open Source عرضه کند .

Asp.Net Core 1.0 محصول جدید مایکروسافت:

اکنون این امکان فراهم شده است و مایکروسافت توانسته Asp.Net Core 1.0 و Net Core 1.0 را برای لینوکس ، ویندوز و مک او اس فراهم کند. همچنین شامل Net Standard Library نیز می باشد ؛ که این باعث می شود در گوشی های Ios و Android و کامپیوتر ها فرآیند Code Reuse تا حدودی آسان تر شود. Asp.Net یک چارچوب برای ساخت برنامه های کاربردی مدرن است. و مایکروسافت احتمالا قصد دارد Asp.Net Core 1.0 را جایگزین معماری MVC کند. مایکروسافت در این باره گفته است Asp.Net Core 1.0 بزرگترین دگرگونی Net. از زمان شروعش تا کنون است و این نسخه مفهومی متفاوت را برای کاربران به ارمغان می آورد.

حال همه ما از اعلام انتشار Asp.Net هسته ۱٫۰ بسیار خوش حالیم ؛ این نسخه یکی از مهم ترین به روز رسانی های  معماری Asp.Net است. Asp.Net Core 1.0 در حال حاضر در دسترس است. اگر شما یک برنامه نویس Net. هستید این تحول عظیم را به شما تبریک می گویم ، اکنون اگر در حال ایجاد یک برنامه جدید هستید و یا به ساخت برنامه ای که اجرا شود نیاز دارید ، به شما پیشنهاد می کنم Asp.Net را امتحان کنید. در حال حاضر ؛ با این اتفاق بزرگ شما می توانید به راحتی و با استفاده از هر ابزاری و برای هر نرم افزاری و در هر سیستم عاملی با پشتیبانی مایکروسافت ؛ از آن لذت ببرید!

“پیروز باشید”

نوشته Asp.Net Core 1.0 چیست ؟ اولین بار در آموزش برنامه نویسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی