اشتراک گذاری محتوا با اعضای خانواده

اشتراک گذاری محتوا با اعضای خانواده

همانطور که می دانید وقتی از پلی استور نرم افزاری را خریداری می کنید فقط خودتان می توانید از آن ها استفاده کنید اما اخیرا گوگل به دنبال عرضه امکان اشتراک گذاری محتوا های خریداری شده پلی استور با دیگر اعضای خانواده بود و بالاخره این موضوع امکان پذیر شد و این شرکت به طور رسمی قابلیت «Google Play Family Library» را در اختیار کاربران قرار می دهد و از چند روز دیگر در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ژاپن، مکزیک، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا در دسترس قرار می گیرد. جالب این است که با استفاده از این سرویس جدید گوگل حتی می توان برخی محتواها را با افرادی که مالک آیفون و آیپد هستند هم به اشتراک گذاشت. در ادامه با آکادمی لرن فایلز همراه باشید.

با استفاده از Google Play Family Library شما قادر خواهید بود تا به راحتی اپلیکیشن، بازی، فیلم و کتاب های خریداری شده از پلی استور را با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

همچنین گوگل برای به اشتراک گذاری موسیقی در بین اعضای خانواده «Play Music Family Plan» را به طور مجزا در نظر گرفته است.

شما به عنوان ناظر و مدیر این سیستم اشتراک می توانید از هر کدام از اعضای خانواده یک مقدار بودجه خاص گرفته و برای خرید محتوا اختصاص دهید . اعضای بین ۱۳ تا ۱۷ سال برای هر خرید نیاز به تایید والدین دارند و خریدهای درون برنامه ایی نیز برای افراد بالای ۱۸ سال با تایید سرپرست انجام خواهد شد. در عین حال هر فرد می تواند از کارت اعتباری خود به طور مجزا برای انجام خریدها بهره ببرد.

از تاریخ ۱۲ تیر ماه به بعد تمامی اپلیکیشن ها و بازی هایی که از پلی استور خریداری شده اند ، مشمول این طرح می شوند. ضمن این که می توانید به دلخواه برخی موارد را از فهرست اشتراک خارج نمایید، یا این که اشتراک گذاری خودکار را غیر فعال نموده و تنها فهرستی از محتواهای مورد نظر را به اشتراک بگذارید. چنین قابلیت هایی در خصوص فیلم ها، کتاب ها و برنامه های تلویزیونی نیز وجود دارد.

این سرویس جدید گوگل یک قابلیت جذاب دیگر دارد وآن امکان اشتراک گذاری محتوا با افرادی است که صاحب دیوایسی با سیستم عامل iOS هستند، یا این که از طریق رایانه شخصی و مرورگر به اینترنت متصل می شوند.

نوشته اشتراک گذاری محتوا با اعضای خانواده اولین بار در آموزش برنامه نویسی | </ آکادمی لرن فایلز > پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی |