آموزش پرو گرام کردن برد های آردینو با پروگرامر خارجی

با سلام خدمت شما کاربران و علاقه مندان وب سایت دانشجویار

با یکی دیگر از آموزش های پروژه محور و کاملا تخصصی و کم یاب در خدمت شما هستیم.

 

آردوینو یک برد اپن سورس مناسب برای نمونه سازی می باشد و بر اساس سخت افزار و نرم افزار منعطف و ساده پایه ریزی و طراحی شده است. اگر شما دانشجو ،هنرمند، طراح و یا علاقه مند به سرگرمی و یا ایجاد سیستم های تعاملی هستید حتی با تجربه و دانش بسیار اندک در حوزه الکترونیک می توانید از آردوینو برای ایجاد پروژه خود استفاده نمایید!

آردوینو چه کار می تواند بکند؟

آردوینو می تواند با استفاده از سنسور های مختلف محیط اطراف را احساس کند ، آردوینو می تواند با کنترل لامپ ها ، موتور ها  و سایر ماژول ها بر دنیای اطراف خود تأثیر گزاری کند.میکروکنترلر بکار رفته بر روی برد آردوینو بر اساسزبان برنامه نویسی آردوینو (بر پایه Wiring) و محیط ویژه کدنویسی آن (بر پایهProcessing) برنامه ریزی شده است و شما برای کد نویسی به هیچ نرم افزار جانبی و یا کامپایلر دیگری نیاز ندارید. پروژه های آردوینو می توانند به صورت stand-alone و یا مرتبط با سایر نرم افزار های کامپیوتر شخصی شما باشد. برای مثال شما می توانید فرمان های خود را برای کنترل موتور ها با یک کامپیوتر شخصی از طریق پورت USB ارسال نموده و یا داده های سنسورها را نیز از همین پورت دریافت نمایید.

آردوینو تقریبا می تواند به هر چیزی وصل شود ، کامپیوتر شخصی ، گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، شبکه های محلی و اینترنت از طریق سیم و وایفای ، اتومبیل شخصی ، دستگاهای موجود در منزل و هزاران هزار مورد دیگر.

گاهی برای انتقال دیتا (برنامه نوشته شده شما در محیط آردینو ) به خود برد آردینو میتوان از روش هایی برای ارسال استعاده نمود یکی از این روش  ها استفاده از پورد USBموجود بر روی خود بورد است اما در صورتی که خواسته باشید از بورد های کوچک تر آردینو استفاده کنید روش انتقال متفاوت میشود با ما همراه باشید تا در این آموزش نحوه پرو گرام کردن برد های آردینو با پروگرامر خارجی را ببینید

 برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی بخش الکترونیک سایت دانشجویار و یا به انجمن بپرس وبدون مراجعه کنید.

همراه ما باشید…

نوشته آموزش پرو گرام کردن برد های آردینو با پروگرامر خارجی اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی